Øv øv øv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Rosengreen

Øv altså! Er bange for at jeg har ødelagt mit bækken helt selvforskyldt! 

Jeg har frem til nu slet ikke haft ondt i bæknet, selvom jeg er 24 uger henne, er i praktik i en vuggestue og er meget aktiv. I min første graviditet blev jeg sygemeldt i uge 20 med bækkenløsning.

Men i lørdags blev jeg vist liiidt for overmodig og tog til iforms kvindeløb. Det gik egentlig fint og løb hele vejen uden problemer. Men da jeg kom hjem og blev "kold", fik jeg voldsomme smerter foran ved symfysen  Og sådan har jeg nu haft det siden lørdag eftermiddag! 

Smerterne er der ikke når jeg sidder/ligger stille. Men kommer lige så snart jeg bevæger mine ben. Hvert enkelt skidt er smerte! 

Har været nødt til at melde mig syg i praktikken i dag! ØV ALTSÅ! hvor er jeg bare sur på mig selv! hvorfor skulle jeg dog også lige løbe det løb! 

Min praktik slutter først den 31. juli (kan dog gå fra den 18. juli) Og VIL bare bestå den inden min barsel!

Øv altså! Håber et par dage på langs gør mirakler! 

Bare et rigtig ØV og klynke-indlæg fra mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

Jeg har frem til nu slet ikke haft ondt i bæknet, selvom jeg er 24 uger henne, er i praktik i en vuggestue og er meget aktiv. I min første graviditet blev jeg sygemeldt i uge 20 med bækkenløsning.

Men i lørdags blev jeg vist liiidt for overmodig og tog til iforms kvindeløb. Det gik egentlig fint og løb hele vejen uden problemer. Men da jeg kom hjem og blev "kold", fik jeg voldsomme smerter foran ved symfysen  Og sådan har jeg nu haft det siden lørdag eftermiddag! 

Smerterne er der ikke når jeg sidder/ligger stille. Men kommer lige så snart jeg bevæger mine ben. Hvert enkelt skidt er smerte! 

Har været nødt til at melde mig syg i praktikken i dag! ØV ALTSÅ! hvor er jeg bare sur på mig selv! hvorfor skulle jeg dog også lige løbe det løb! 

Min praktik slutter først den 31. juli (kan dog gå fra den 18. juli) Og VIL bare bestå den inden min barsel!

Åh nej dog, ej det er jeg ked af at høre. Håber at du snart er på benene igen og alt går vel og at du selvfølgelig består din praktik 

Men jeg står selv og skal løbe Eventyrløbet her i Odense d. 17 det kunne være jeg også skulle tage den med ro så :s Er du vant til at løbe og løb du hele vejen ? Bliver da helt urolig, håber da ikke jeg får samme tur 

Anmeld

1. maj 2012

Rosengreen

Mange tak 

Det blev desværre ikke bedre igår af at blive hjemme  Det går fint om morgenen, det gør det kun lidt ondt. Men som dagen går gør det bare mere og mere ondt, og om aftenen kan jeg stort set ingen ting 

Håber virkelig et par dage mere hjemme gør mirakler 

Jeg er vant til at løbe en del, også længere distancer. Har under min graviditet kun løbet 5 km. en gang om ugen. Har indtil nu ikke mærket noget til kroppen efterfølgende. Ja, jeg løb hele vejen.

Du skal passe på dig selv når du skal løbe, håber ikke der sker det samme for dig 

Anmeld

1. maj 2012

L&V

Rosengreen skriver:

Øv hvor træls Det gør bare møg ondt.. Nu ved jeg ikke hva du er i praktik som eller hvor lang din periode er men i nogle tilfælde er de flinke og godkende den alligevel

Anmeld

1. maj 2012

Rosengreen

Månsson skriver:

Øv hvor træls Det gør bare møg ondt.. Nu ved jeg ikke hva du er i praktik som eller hvor lang din periode er men i nogle tilfælde er de flinke og godkende den alligevel

Jeg er i praktik som pædagog. 

Jeg håber også at jeg kan bestå, selvom det skulle ende med en permanet sygemelding (hvilket jeg virkelig ikke håber! ). Min vejleder og leder har hele tiden sagt at jeg gør det godt, og at jeg nok skal bestå. Jeg synes også jeg har vist meget allerede. Men man kan jo aldrig vide.

Skal have møde den 21. maj hvor jeg min praktik skal godkendes ( &nbsp

Så håber jeg kan komme lidt tilbage til praktikstedet inden da 

Anmeld

1. maj 2012

L&V

Rosengreen skriver:

Jeg er i praktik som pædagog. 

Jeg håber også at jeg kan bestå, selvom det skulle ende med en permanet sygemelding (hvilket jeg virkelig ikke håber! ). Min vejleder og leder har hele tiden sagt at jeg gør det godt, og at jeg nok skal bestå. Jeg synes også jeg har vist meget allerede. Men man kan jo aldrig vide.

Skal have møde den 21. maj hvor jeg min praktik skal godkendes ( &nbsp

Så håber jeg kan komme lidt tilbage til praktikstedet inden da 

Arh men så er der jo gode chancer for dig

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Afsted til fys med dig!! Flot at du ku klare det løb! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.