Jubiii, endnu en milepæl nået, 3. trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2012

projekt-ønskebarn

Så nåede jeg så langt og sikke en dejlig følelse at nå til 3. trimester og snart kun have 10 uger igen

Jeg nyder graviditeten, lige bortset fra at jeg døjer med forstoppelse. Har ingen gener derudover, så det er bare skønt. På lørdag skal vi til 3D scanning - det bliver stort at få et lille glimt at vores kommende baby og måske se hvem hun ligner og på hvad

- Og så er foråret endelig på vej  Jubiiii!

Håber i alle har det godt derude, smider lige et billede op af maven her 28+0, 3. trimester. (beklager for morgenhår)

Ha´en dejlig dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Så nåede jeg så langt og sikke en dejlig følelse at nå til 3. trimester og snart kun have 10 uger igen

Jeg nyder graviditeten, lige bortset fra at jeg døjer med forstoppelse. Har ingen gener derudover, så det er bare skønt. På lørdag skal vi til 3D scanning - det bliver stort at få et lille glimt at vores kommende baby og måske se hvem hun ligner og på hvad

- Og så er foråret endelig på vej  Jubiiii!

Håber i alle har det godt derude, smider lige et billede op af maven her 28+0, 3. trimester. (beklager for morgenhår)

Ha´en dejlig dag

Fin lille mave du har der! Hvornår har du termin? 

Har du prøvet at drikke juice sammen med dine jernpiller? Det hjælper nemlig kroppe med bedre at optage jernet, samtidig med at det forbygger forstoppelse!!

Glæd dig til 3 d Scaningen, det er så fedt! Her ku vi se at thea lignede kærsten og i fredags, ku vi så se at lillesøster liger thea. Vh stine

Anmeld

30. april 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak Ja maven er ikke så stor, dog siger vægten +9 kg, så jeg er nok blevet stor over det hele 

Jeg har termin 23. Juli, så det bliver spændende om det bliver et juli eller et august barn

Hvornår har du termin?

Ja vi glæder os også helt vildt, læste godt at du også havde været det, det må være den vildeste oplevelse og tænk at man kan se så meget. Kan godt huske fra min søster fik 3D da hun ventede min nevø. Han lignte fuldstændig sig selv da han kom ud  

Og tak for tippet med juicen, det vil jeg helt sikkert prøve for øv hvor er det træls at være forstoppet. Jeg får også ekstra jern pga for lav blodprocent så det kan nok ikke helt undgås desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.