Hold op så flodheste-agtig jeg føler mig o.O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

AnnaK89

Kay skriver:

lige i dag er jeg mest skræmt ved tanken... det variere lidt... andre dage glæder jeg mig...

ja i næste måned skal du føde...  tiden er godt nok gået stærkt... i næste måned skal jeg giftes  puhhh får helt stress...

Det tror jeg nu er meget normalt, at man har det sådan

Selvfølgelig er man nervøs og spændt, men jeg har heldigvis altid haft det sådan på den gode måde Men glæd dig - det bliver bare ikke større

Uhhh ja du skal da snart giftes Kan godt huske den sidste måned op til vores bryllup - det var også bare det rene stress 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Selvfølgelig er man nervøs og spændt, men jeg har heldigvis altid haft det sådan på den gode måde Men glæd dig - det bliver bare ikke større

Uhhh ja du skal da snart giftes Kan godt huske den sidste måned op til vores bryllup - det var også bare det rene stress 

helldigvis bliver vores stille og rolig... men syntes stadig følelsen i maven er helt urgh

Anmeld

2. maj 2012

merle2010

AnnaKJ skriver:

århh hvor jeg har det ligesom dig

jeg er i uge 34 og føler mig enorm..

manden var så sød at fortælle mig at min mave nu var så stor at hvis jeg lagde mig på alle 4 ville min mave støde på... hmmmm

6 uger endnu, og det er så tungt... og så tror han at han skal spille fodbold med min blære og ligge lige bag min navle så den popper ud....

jeg er større nu end jeg var dagen før jeg fødte min datter...

hvad skal det ikke ende med.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.