Swingerklub...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2009

Janep

Jeg syndes faktísk at det lyder rigtig spændende

Tror godt jeg kunne finde på at besøge sådan et sted hvis jeg var single
Men ikk når jeg har en kæreste, jeg ville ikke selv bryde mig om det hvis han gjorde det, og s¨gør jeg det heller ikke selv

heh og jeg syndes da det meget underholdende at se bubebr derinde hehe sys det er super flot at han kan overskride sine grænser sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Kvindemin

wamse skriver:

Så også programmet, og må nok indse at her er jeg rygende enig med Bubber
Det er bare slet ikke mig, og den fedeste kommentar han havde var at nu ville han hjem og overholde den eneste regl han havde, og det var at ingen andre end ham måtte røre hans kone

Ja det var da en dejlig sætning
Jeg så det DESVÆRRE ikke.

Anmeld

16. april 2009

sandra-t

det er mig simpelhen en gåde hvordan man kan leve et liv sådan når man er et ægtepar/kærestepar. jeg ville absolut se det som ''at være utro'' og heldigvis er kewin og jeg ganske enige på dette område og hvor vores grænser går. men ja de skal selvfølgelig ha lyst til at leve deres liv som de nu lyster som der bliver nævt så lever vi jo i et frit land.

Anmeld

16. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
sandra-t skriver:

det er mig simpelhen en gåde hvordan man kan leve et liv sådan når man er et ægtepar/kærestepar. jeg ville absolut se det som ''at være utro'' og heldigvis er kewin og jeg ganske enige på dette område og hvor vores grænser går. men ja de skal selvfølgelig ha lyst til at leve deres liv som de nu lyster som der bliver nævt så lever vi jo i et frit land.

Utroskab er at bryde de grænser, der er sat for et parforhold.

Hvis du bryder grænserne, er du utro. Det kan være alt fra et blik, til at have kærester ved siden af. Så det kan ikke sammenlignes, fra parforhold til parforhold. Det vigtigste er bare at de grænser er defineret, så man ikke gør noget, man ikke ved man ikke må

Anmeld

16. april 2009

sandra-t

Zafir skriver:

Utroskab er at bryde de grænser, der er sat for et parforhold.

Hvis du bryder grænserne, er du utro. Det kan være alt fra et blik, til at have kærester ved siden af. Så det kan ikke sammenlignes, fra parforhold til parforhold. Det vigtigste er bare at de grænser er defineret, så man ikke gør noget, man ikke ved man ikke må

ja den er jeg helt med på... og gir hatten af for dem der kan leve på denne måde jeg ville absolut ikke kunne leve sådan det ville gå langt over mine grænser.

Anmeld

16. april 2009

Moderator

sandra-t skriver:

ja den er jeg helt med på... og gir hatten af for dem der kan leve på denne måde jeg ville absolut ikke kunne leve sådan det ville gå langt over mine grænser.

Det ville fx gå langt over mine grænser, hvis jeg skulle begrænses som det slags menneske jeg er. Derfor har jeg jo fundet en livspartner der har samme livssyn som mig - Også på det punkt. men jeg vil igen understrege at det er ikke swingerlivet der gør det for mig...

Anmeld

16. april 2009

sandra-t

Zafir skriver:

Det ville fx gå langt over mine grænser, hvis jeg skulle begrænses som det slags menneske jeg er. Derfor har jeg jo fundet en livspartner der har samme livssyn som mig - Også på det punkt. men jeg vil igen understrege at det er ikke swingerlivet der gør det for mig...

jaa det ligger bare så langt fra mig.. at man kan leve et så frit og åbent forhold. men hvis begge er enige og kan leve med det så er det jo fint og de overholder de aftaler de har i fælleskab

Anmeld

16. april 2009

Moderator

sandra-t skriver:

jaa det ligger bare så langt fra mig.. at man kan leve et så frit og åbent forhold. men hvis begge er enige og kan leve med det så er det jo fint og de overholder de aftaler de har i fælleskab

Selvfølgelig skal begge være enige... Ellers går det jo ikke. Men sådan er det jo med alle ting i et forhold
tilgengæld tror jeg det er nemmere at undgå utroskab, hvis man har de grænser det passer til en i forholdet

Anmeld

16. april 2009

sandra-t

ja jeg tror også at det er nemmere at undgå utroskab på denne måde.

jeg forstår at nogen ikke ser den slags som utroskab og blot lyst og at det tænder dem.. men for mig virker det bare så forkert at han har den lyst- jamen så burde han da ligge og hygge sig med sin dame og ik en anden.. lyder det helt tosset?

Anmeld

16. april 2009

Moderator

sandra-t skriver:

ja jeg tror også at det er nemmere at undgå utroskab på denne måde.

jeg forstår at nogen ikke ser den slags som utroskab og blot lyst og at det tænder dem.. men for mig virker det bare så forkert at han har den lyst- jamen så burde han da ligge og hygge sig med sin dame og ik en anden.. lyder det helt tosset?

Forskellen ligger i at de har det SAMMEN. Det er ligeså meget rigtig sex som fysisk sex... Altså psykisk sex. Det er svært at forklare, hvis man aldrig har været der

Men altså - det ER jo en ting de to har sammen. Endda rigtig meget. På nogen helt andre niveauer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.