At miste sin motivation omkring studiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er helt tabt, eller sådan føles det ihvertfald.
Jeg er det rette sted, det ved jeg, jeg ved hvor jeg skal hen, hvad jeg skal bruge mit studie til, og alt det der, men min motivation lige nu er helt i bund!

Jeg ved ikke hvordan jeg skal finde den frem igen, og det i sig selv er et kæmpe problem. Jeg prøver at snakke med folk om det, inklusive min familie, og min kæreste, men det er som om de slet ikke forstår mig. De tager ihvertfald ikke mine bekymringer seriøst.
Der er eksamen om en måned, og jeg er slet ikke klar, jeg skal motivere mig selv til at læse 4 fags pensum op, og derudover skal jeg have 6 cases lavet klar, men hvordan skal jeg nå alt det?
Jeg har hovedpine konstant, jeg har en meget kort lunte, hvilket går udover børnene, jeg råber af dem, og bagefter har jeg det elendigt med mig selv, jeg er stresset, hvilket mit hjerte reagerer på ved at slå uregelmæssigt, og det er ikke godt. Jeg er i forvejen under udredelse for uregelmæssig hjerterytme, så at være stresset hjælper ikke på det!

Hjælp mig, hvor er min motivation? Før var det for børnenes skyld jeg studerede, for at de skal have det godt senere i livet, for at de kan se hvor vigtigt det er at have en uddannelse for at begå sig i det danske erhvervsliv, men hvordan skal jeg vise dem det, når jeg ikke engang kan overbevise mig selv om det lige nu?

Jeg sidder her, og har 1 aflevering der skal afleveres imorgen, og 2 der skal afleveres indenfor en uge udover den imorgen. Men jeg er ikke kommet igang med nogen af dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Æv noget møg! Synes du skal kontakte vejlederen på dit studie, h*n må kunne hjælpe dig på rette vej.

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Æv noget møg! Synes du skal kontakte vejlederen på dit studie, h*n må kunne hjælpe dig på rette vej.

min vejleder er desværre ingen hjælp. Jeg har forsøgt, men han sagde at så længe jeg bare havde en plan B så skulle alt jo nok løse sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.