Suk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Flowers

Jeg er i uge 9+, og har oplevet en MA og en SA før... hvilket bestemt ikke gør ventetiden kortere til NF! Går og er sååå bekymret hele tiden. Føler ikke altid jeg er gravid, og mine symptomer er aftagende.. har dog stadig kvalme ind imellem, ømme bryster og oppustethed, men er så ræd for, at der ikke er en levende bebs.. Har set hjerteblink både i uge 7+ og 8+... Men håbet er bare svært at holde, og jeg vil jo så gerne glæde mig. Andre der har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Princesspigen

Flowers skriver:

Jeg er i uge 9+, og har oplevet en MA og en SA før... hvilket bestemt ikke gør ventetiden kortere til NF! Går og er sååå bekymret hele tiden. Føler ikke altid jeg er gravid, og mine symptomer er aftagende.. har dog stadig kvalme ind imellem, ømme bryster og oppustethed, men er så ræd for, at der ikke er en levende bebs.. Har set hjerteblink både i uge 7+ og 8+... Men håbet er bare svært at holde, og jeg vil jo så gerne glæde mig. Andre der har det sådan?

jeg har ikke selv været det igennem du har, men havde de samme tanker bare i mindre græd..

en veninde sagde til mig at jeg ikke måtte bekymre mig fordi bekymringen kan være med til at gøre det værre, altså gøren chancen for at miste større..

ikke at det passer, men det gjorde jeg tog mig sammen, gav mig selv et los bagi og gjorde alt for at tænke på alt muligt andet..

jeg siger ikke det er nemt, eller at du kan gøre det men tænk over hvad du kan gøre for ikke at tænke så meget over det..

krydser alt jeg kan og held og lykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.