Jeg fik ros!!!!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

.....af min helt egen mormor, Idas oldemor!

Det betyder SÅ meget for mig. Min mor havde taget Ida med ud til hendes oldemor i dag, da Ida har holdt mig vågen i flere nætter nu - så jeg lige kunne få sovet lidt og være klar til nogle nætter uden søvn igen!

Da hun kommer tilbage, henter hun mig og vi kører hjem til min mor for at få aftensmad. Og så fortæller min mor mig, at min mormor har rost mig og sagt jeg er en fantastisk mor!

Hvor er jeg SUPER DUPER OVER MEGA glad for at det kommer fra min mormor! Hun er typen der virkelig ikke roser NOGEN som helst. Og det har irriteret mig i nogle uger, at hun altid skriver til Idas far at han er så dygtig osv. men ALDRIG sagde/siger noget til mig.

Er virkelig glad for at have fået det her at vide.. Troede hun faktisk gik rundt og mente at jeg ikke egnede mig til at være mor for Ida

Weeeeeeeeee..... Glædes indlæg  Fortsæt god aften til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Ma-lu

Selvfølgelig er du det, og skøøønt med ros

Anmeld

29. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ma-lu skriver:

Selvfølgelig er du det, og skøøønt med ros

Ja, selvfølgelig er jeg det! .. Men alligevel rart at høre fra en, som man normalt aldrig bliver rost af

Anmeld

29. april 2012

Sifling

Hvor skønt! Det betyder bare så meget for en at få den ros, så ved man man gør det rigtige

Anmeld

29. april 2012

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

Det betyder SÅ meget for mig. Min mor havde taget Ida med ud til hendes oldemor i dag, da Ida har holdt mig vågen i flere nætter nu - så jeg lige kunne få sovet lidt og være klar til nogle nætter uden søvn igen!

Da hun kommer tilbage, henter hun mig og vi kører hjem til min mor for at få aftensmad. Og så fortæller min mor mig, at min mormor har rost mig og sagt jeg er en fantastisk mor!

Hvor er jeg SUPER DUPER OVER MEGA glad for at det kommer fra min mormor! Hun er typen der virkelig ikke roser NOGEN som helst. Og det har irriteret mig i nogle uger, at hun altid skriver til Idas far at han er så dygtig osv. men ALDRIG sagde/siger noget til mig.

Er virkelig glad for at have fået det her at vide.. Troede hun faktisk gik rundt og mente at jeg ikke egnede mig til at være mor for Ida

Næst efter at ens barn bliver rost så er den der ros den bedste

Og selvfølgelig er du det, ellers ville du få hjælp!

Anmeld

29. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

rikkeregnbue skriver:

Du er en suuuuper god mor!

Anmeld

29. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sifling skriver:

Hvor skønt! Det betyder bare så meget for en at få den ros, så ved man man gør det rigtige

Ja, nemlig!  

Anmeld

29. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Næst efter at ens barn bliver rost så er den der ros den bedste

Og selvfølgelig er du det, ellers ville du få hjælp!

Det er nemlig fuldstændig rigtigt

Anmeld

29. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Du er en suuuuper god mor!

Ja, og det er du bestemt også!

Anmeld

29. april 2012

tarkoflen

Hvor var det da dejligt ros kan man aldrig få for meget af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.