Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Silke91 skriver: Hej Jeg elsker gamle drengenavne da jeg syntes der er en hvis charme over dem. Her tænker jeg på navne som Julius, Valdemar, Johannes osv. Kæresten bryder sig ikke om navnet Julius og de andre er taget af familien Nogen der kender nogle gode gamle danske navne ? (Helst ikke de helt typiske som christian og peter osv.)
Hej
Jeg elsker gamle drengenavne da jeg syntes der er en hvis charme over dem. Her tænker jeg på navne som Julius, Valdemar, Johannes osv.
Kæresten bryder sig ikke om navnet Julius og de andre er taget af familien
Nogen der kender nogle gode gamle danske navne ? (Helst ikke de helt typiske som christian og peter osv.)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Walther
Einar
Svend-Åge
Holger
Gunnar
Steffen
Hans-Peter
Preben
Baltazar
/Mette
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Jeg synes man kan blive meget inspireret ved at gå en tur på kirkegården. Det lyder lidt morbidt, men der er så mange fine navne og det er en skam de ikke får en chance mere.
Min mand har en Peter William og en Aksel Emil. Havde vi fået en dreng og ikke en pige havde han skulle hedde Viggo Cornelius. Men vi fik en dejlig tøsepige
Alle unger er opkaldt efter noget familie.
Han har også en Zenia Margrethe og sammen har vi Sarah Ingeborg
twinboys skriver: Harald, Leo, Hans, Otto, John, Kaj, Åge, Karl
Harald, Leo, Hans, Otto, John, Kaj, Åge, Karl
Ja Majbritt. Helt klart KAJ
lukaj skriver: Ja Majbritt. Helt klart KAJ
Tænkte faktisk også på din Kaj da jeg skrev det...
Mm jeg kan godt lide Cornelius
Bastian (som hovedpersonen i The Never ending Story) Mangel på børneopdragelse hvis ikke man har set den!
Sigurd
Børge
Oswald
Per
Lasse
Gunner
Viktor
Steen
Keld
Bertram
Bertil
... Ja det var lige mine navnetanker på falderebet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128