Nogen der har en lækker en bil nær København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Malene84

HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Det eneste vi virkelig mangler er et ride, på vores bryllupsdag. Faktisk kan vi gå derhen, men det er bare ikke lige så stilet vel?

Er der nogen af jer der bor nær København med en lækker bil, som de har lyst til at lege chauffør i max 30 min.? og tjene penge!!!

Eller kan I anbefale et sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Morgensol

Malene84 skriver:

HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Det eneste vi virkelig mangler er et ride, på vores bryllupsdag. Faktisk kan vi gå derhen, men det er bare ikke lige så stilet vel?

Er der nogen af jer der bor nær København med en lækker bil, som de har lyst til at lege chauffør i max 30 min.? og tjene penge!!!

Hvis du er til amerikanerbiler kan du kontakte ACC som er en klub i KBH. acc.dk, under kontakt kan du maile dem.. derr er som regel nogen der er friske på at køre..

Anmeld

29. april 2012

Malene84

Bertemor skriver:

Hvis du er til amerikanerbiler kan du kontakte ACC som er en klub i KBH. acc.dk, under kontakt kan du maile dem.. derr er som regel nogen der er friske på at køre..

yeeeeaaahhh blæret - taaak

Anmeld

29. april 2012

K&S

Malene84 skriver:

HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Hvad med en cykeltaxa? :-) 

Anmeld

30. april 2012

Malene84

K&S skriver:

Hvad med en cykeltaxa? :-) 

hehe... min kjole er for stor til vi kan sidde der sammen *LOL*

Anmeld

30. april 2012

K&S

Malene84 skriver:

hehe... min kjole er for stor til vi kan sidde der sammen *LOL*

Uuuuh, det lyder goooodt

Hvad så med en HT-bus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.