Jeg søger hjælp til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

tarkoflen

De her bordkort synes jeg også er ret sjove, hvis I har sådan lidt et naturtema og det kan jo være alt fra kastanjer til kvæder eller hvad man nu lan finde...

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT8ZNR0RrY QtFZ_r0aLNsM9bSrVWjt9wZ40698orjxo456_cwFZCg

Det var lige lidt jeg fandt på google men det har du måske allerede selv fundet

Kan I have et skønt bryllup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

NinaNymannMadsen

Christina9870 skriver:

De er bare rigtig søde, vi har dem i butikken og de er et stort hit

De er nemlig rigtig søde.
Det er min onkel der har lavet dem. Han laver sådan noget i sin fritid.

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg sad og så Nigella sidste søndag og jeg synes faktisk hun lavde noget super sødt bordpynt ud af en tankstations buket

Hun tog en masse syltetøjsglas, små flasker, små glas og små lave vaser, bukettten klippede hun alle blomsterne af over bladene og så satte hun bare en enkelt blomst eller to i hver glasbeholder og indimellem stod der så små fyrfadslys i glas... Så man vælger jo bare de farver og blomster man gerne vil have, og så var det jo mega nemt og bonus er, at det jo ikke behøver være mega dyrt, som sådan noget bordpynt jo godt kan være

Har desværre ikke et billed af det, men tror lige jeg vil prøve at google og se, om jeg kan finde frem til noget der ligner!

Ja det vil jeg rigtig rigtig gerne se, det lyder jo fantastisk!

Anmeld

30. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja det vil jeg rigtig rigtig gerne se, det lyder jo fantastisk!

Jeg leder og leder, men jeg kan desværre ikke rigtigt finde præcis det jeg mener...

Indtil videre er dette foto der kommer tættest på, men der er bare slet ikke så mange blomster, men kun en enkelt eller to i hvert glas, alt efter hvor store blomstrne er...

Jeg leder videre

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg leder og leder, men jeg kan desværre ikke rigtigt finde præcis det jeg mener...

Indtil videre er dette foto der kommer tættest på, men der er bare slet ikke så mange blomster, men kun en enkelt eller to i hvert glas, alt efter hvor store blomstrne er...

Jeg leder videre

Kan sagtens forestille mig det, mange tak, det er super fint.
Jeg fandt på noget andet i mellemtiden - gammeldags patentflasker hvorpå der bliver bundet en callalilje med sølvtråd udenpå

Så mangler jeg bare alt det andet.....

Anmeld

30. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Kan sagtens forestille mig det, mange tak, det er super fint.
Jeg fandt på noget andet i mellemtiden - gammeldags patentflasker hvorpå der bliver bundet en callalilje med sølvtråd udenpå

Så mangler jeg bare alt det andet.....

Det lyder også rigtig fint

Held og lykke med resten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.