Jeg håber nogle har erfaringer de vil dele med mig...
Jeg har haft svamp rigtig mange gange (5-6 stykker) siden jeg fødte mit barn for et år siden. Jeg følger alle forholdsregler ifht. at undgå svamp, og jeg bliver i tvivl om, om det er svamp?
Det brænder/svider lige i skedeåbningen, og de sidste par dage også når jeg tisser - det føles som at tisse glasskår. Jeg er i behandling for svamp, med receptpligtige tabletter lige nu, dog uden forudgående undersøgelsen (pillerne blev bare ringet ind, fordi jeg ikke kunne få tid inden weekend)
Jeg har tid hos en gynækolog midt i maj måned, pga. gener fra mine fødselsar. Det skal kigges på, og vurderes om der skal gøres noget.
Kan/bør jeg fremskynde denne tid, pga. den brændende fornemmelse, eller sker der ikke noget ved at jeg venter til den aftalte tid?
Jeg tænker at det efterhånden må være noget andet end svamp, siden tabletbehandlingen ikke har hjulpet, men hvad er det så?
Undskyld det blev langt (og anonymt) det går mig bare virkelig meget på. Hvis du gerne vil dele din historie, men ønsker anonymitet, så skriv bare i tråden jeg skal sende dig en PB 
På forhånd tak!
Anmeld