Tøj i den tidlige graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Miss BananaHammock skriver:

oki. Jeg må på shopping

Jeg ville få købt et par ventebukser
Det kan pludselig gå rigtig stærkt med, at maven vokser, og så er det skønt, lige at kunne hive et par ud af skabet.

Jeg var mest glad for mamalicious-bukserne, da jeg synes deres elastik var mest behagelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Miss BananaHammock

AnjaM skriver:

Jeg ville få købt et par ventebukser
Det kan pludselig gå rigtig stærkt med, at maven vokser, og så er det skønt, lige at kunne hive et par ud af skabet.

Jeg var mest glad for mamalicious-bukserne, da jeg synes deres elastik var mest behagelig.

Oki - tak for svar! må lige tjekke deres hjemmeside ud!

Anmeld

29. april 2012

Mira0911

Miss BananaHammock skriver:

Hej piger

Vil bare lige høre hvad I har gjort med bukser i starten....?

Jeg er vokset ud af mine normale cowboy bukser og andre ting hvor der er knapper/lynlås som lukning og hvor der ikke er stræk. Det er især værst om aftenen. Så når jeg har skulle ud har det været vigtigt at jeg tog højde for at jeg også skulle kunne holde ud og være tilstede senere uden at skulle sidde og knappe bukserne op.

Min første indskydelse var bare at købe et par bukser i str. 40, også på den måde have lidt plads (jeg er en str. 38). Men så sidder de jo ikke specielt godt ellers fordi de reelt set er for store - plus igår aftes blev det alligevel for meget og jeg måtte knappe op. Selvom de var for store da jeg tog dem på.

Så har jeg kigget lidt på graviditetsbukser - men synes bare at det er så voldsomt med alt det der elastik i toppen når jeg nu ikke er mere gravid.

Hvad har I gjort?

Jeg kan selvfølgelig gå i leggins og kjoler indtil jeg får rigtig mave - det er bare ikke altid det passer så godt ind i sammenhængen. Plus det kan være for koldt.

Jeg gik i almindelige leggins fra start og frem til jeg fødte...  

Anmeld

29. april 2012

Nadja+Baby+2012

Jeg er 19+3 i dag, og har allerede en enorm mave  Men det jeg går i er leggins og tunika.. Jeg har købt et par ventekjoler og bluser, men svømmer i dem endnu...

Anmeld

29. april 2012

_-Kathrine-_

Kan anbefale mamalicIous ventejeans... Meget behagelige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.