Blærebetændelse av for F.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Camillos

Nogle af jer der har prøvet det, med kraftige smerter ? 

Det startede som kraftige smerter i baby/blære regionen i går aftes. det gjorde så ondt når jeg stod op, somom underlivet tyngede nedaf... Var faktisk bange for min "fødsel var gået i gang".. men lægevagten sagde det var en meget meget kraftig blærebetændelse.. 

nogle af jer der ved hvornår smerterne fortager sig? for det er da ikke til at holde ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

L&V

Camillos skriver:

Nogle af jer der har prøvet det, med kraftige smerter ? 

Det startede som kraftige smerter i baby/blære regionen i går aftes. det gjorde så ondt når jeg stod op, somom underlivet tyngede nedaf... Var faktisk bange for min "fødsel var gået i gang".. men lægevagten sagde det var en meget meget kraftig blærebetændelse.. 

nogle af jer der ved hvornår smerterne fortager sig? for det er da ikke til at holde ud? 

Yep det gjorde så ondt, det var i forbindelse med at min livmoderhals blev mindre de opdagede det.. Fik en meget skrap kur over to dage også var det væk

Anmeld

29. april 2012

Camillos

Månsson skriver:

Yep det gjorde så ondt, det var i forbindelse med at min livmoderhals blev mindre de opdagede det.. Fik en meget skrap kur over to dage også var det væk

hvorfor blev den mindre? ... Ja av! okay.. håber bare lidt det er overstået til imorgen, så jeg kan tage på arbejde.. har også fået en kur på 3 dage.. 

Anmeld

29. april 2012

Miss Church

Øv øv Håber snart det går væk igen  

Og.... hvor er din mave bare fin! 

Anmeld

29. april 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Øv øv Håber snart det går væk igen  

Og.... hvor er din mave bare fin! 

tusind tak søde.. smiler .. den er heldigvis lidt på standby i øjeblikket synes det gik lidt loveligt stærkt..

Anmeld

29. april 2012

Miss Church

Camillos skriver:

tusind tak søde.. smiler .. den er heldigvis lidt på standby i øjeblikket synes det gik lidt loveligt stærkt..

Hehehe ja kunne se, at du var lidt nervøs for om der var to Det kunne da ellers være hyggeligt hva'  Men man er da hvert fald ikke i tvivl om at du er gravid! Rigtig flot gravid endna 

Anmeld

29. april 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Hehehe ja kunne se, at du var lidt nervøs for om der var to Det kunne da ellers være hyggeligt hva'  Men man er da hvert fald ikke i tvivl om at du er gravid! Rigtig flot gravid endna 

hehe.. Ja men der er nu kun 1 heldigvis.. smiler.. ! 

men tak for komplimenten engang imellem er min mave så flot, det kommer også lidt an på påklædningen.. når jeg sidder ned feks er den altså ikke helt rundt endnu den  er klart pænest når jeg står op

Anmeld

29. april 2012

L&V

Camillos skriver:

hvorfor blev den mindre? ... Ja av! okay.. håber bare lidt det er overstået til imorgen, så jeg kan tage på arbejde.. har også fået en kur på 3 dage.. 

Fordi jeg fik så mange plukveer grundet blærebetændelsen Kan jeg godt frorstå, det sku jo gerne virke ret hurtigt

Anmeld

29. april 2012

Camillos

Månsson skriver:

Fordi jeg fik så mange plukveer grundet blærebetændelsen Kan jeg godt frorstå, det sku jo gerne virke ret hurtigt

åhhh.. så det kan godt være plukveer jeg også har .. ? siden det gør/har gjort så skide ondt..

Anmeld

29. april 2012

L&V

Camillos skriver:

åhhh.. så det kan godt være plukveer jeg også har .. ? siden det gør/har gjort så skide ondt..

Ja det kan det men hvis lægen ikke sagde noget så ska du ikke bekymre dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.