Tidlige symptomer, nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.960 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2009

mifune

Jeg var jo gravid i to måneder fra november, men kan ikke huske hva de tidlige symptomer var? Nu skal jeg teste i neste uge, og prøver at merke efter alt jeg kan efter symptomer på graviditet. Jeg er rett opblæst i magen, og har fået ret uren hud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

LineD

Nogen af de tidligste symptomer, er jo nok lidt murren i maven , "mens" smerter, spændinger i lænden, ømme bryster (det fik jeg allerede et par dage efter ÆL og de tog til og tog til)... Lidt oppustethed og lidt øget udflåd evt.

Håber du kunne bruge det lidt til noget Det varierer jo meget, men det ved du

Anmeld

16. april 2009

mifune

LineD skriver:

Nogen af de tidligste symptomer, er jo nok lidt murren i maven , "mens" smerter, spændinger i lænden, ømme bryster (det fik jeg allerede et par dage efter ÆL og de tog til og tog til)... Lidt oppustethed og lidt øget udflåd evt.

Håber du kunne bruge det lidt til noget Det varierer jo meget, men det ved du

tak for svar, hmmm, jeg er både opblåst i magen og har mensmurringer, og er tret, så måske sidder den denne gang...til gengæld har jeg sagt det de sidst tre måneder

Anmeld

17. april 2009

LineD

mifune skriver:

tak for svar, hmmm, jeg er både opblåst i magen og har mensmurringer, og er tret, så måske sidder den denne gang...til gengæld har jeg sagt det de sidst tre måneder

Sådan havde jeg det ogsåå mange af gaagene, at NU var jeg sikker på den var der.. men snydt..

Men vil sige, sidste gang hvor den virkelig sad der, der var jeg slet ikke i tvivl, symptomerne var mere udtalte, jeg kunne mærke det ikke bare var de symptomer jeg havde haft de sidste mange gange..

Krydser for dig!!

Anmeld

17. april 2009

mifune

Tak skal du have Jeg syns også at huske at jeg var ret sikker der i november, hvor jeg så fik ret..så nu forbereder jeg mig på at den er negativ

Anmeld

21. april 2009

mifune

Hey Line, den var sgu god nok, jeg testede positivt i dag, og helt uden symptomer denne gang. Syns jeg havde noget kvalme i lørdags, men tror det er pga af mediciner om jeg tager.

Hold da op, det er vildt! Dejligt at være inde i rækken hos de gravide igjen:-)

Anmeld

21. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mifune skriver:

Hey Line, den var sgu god nok, jeg testede positivt i dag, og helt uden symptomer denne gang. Syns jeg havde noget kvalme i lørdags, men tror det er pga af mediciner om jeg tager.

Hold da op, det er vildt! Dejligt at være inde i rækken hos de gravide igjen:-)

Tillykke!!!!! hvor må det være dejligt... håber jeg snart kan joine jer
Og sikke en dejlig dag at teste positiv hva'!? lækkert vejr...

Anmeld

21. april 2009

Mathilde

Stort tillykke hvor er det fantastisk.

Anmeld

21. april 2009

mettemus80

Tillykke hvor er det dejligt

Anmeld

21. april 2009

mifune

Tusen takk for lykkeønskninger, håper I andre prøvere også bliver gravide snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.