Happy nipple's

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

Camillos

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har problemer med min BH - ikke at jeg har fået mega bryster, men det er store nok til at de lige er for store til at jeg kan have de nyeste (ikke udvidet og slappe) BH'er på. Har ikke verden største bryster, så de gør ikke noget at de vokser lidt. De er dog ikke super følsomme endnu. Det er mest kun om aftenen.

hehe .. Ja er allerede gået fra en C skål til en E... og mine brystvorter er blevet større..  håber ikke det fortsætter i den dur! hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

frk andreasen

Har du fået kvalme og andre symptomer?

ja føj det er taget til den sidste uges tid nogle dage har jeg det konstant darligt andre dage er det kun et par timer om morgnen men kaster op om  morgen. av det gør ondt med på tom mave

min mave buler meget allerede. side stik og de der karftige jag ved nys og hos hvis jeg ikke får benene op under mig. spændte vildt over maven i går. svimmel .. men mine bryster er slet ikke ømme denne her gang som de to andre gange kun tungere. svedeture.

dig?

Anmeld

29. april 2012

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

ja føj det er taget til den sidste uges tid nogle dage har jeg det konstant darligt andre dage er det kun et par timer om morgnen men kaster op om  morgen. av det gør ondt med på tom mave

min mave buler meget allerede. side stik og de der karftige jag ved nys og hos hvis jeg ikke får benene op under mig. spændte vildt over maven i går. svimmel .. men mine bryster er slet ikke ømme denne her gang som de to andre gange kun tungere. svedeture.

dig?

Ingen kvalme - ihvertfald ikke noget vildt. Måske en enkelt gang eller to pga sult. Men ingen opkast

TRÆT! træt, træt træt!

Happy nipples og lidt ømme bryster om aftenen.

Meget oppustet om aftenen.

Også meget kraftige jag/niv i maven når jeg rejser mig op. plus jeg får lettere headrus end ellers. Men det kan også bare være tilfældigt.

Men ellers har jeg det jo faktisk helt fint - håber jeg fortsætter med at slippe for kvalmen.

Ikke så meget at se på maven - men det er jo også første gang. Så går der jo ofte lidt længere tid end hvis man har været gravid før!

Anmeld

29. april 2012

frk andreasen

Ingen kvalme - ihvertfald ikke noget vildt. Måske en enkelt gang eller to pga sult. Men ingen opkast

TRÆT! træt, træt træt!

Happy nipples og lidt ømme bryster om aftenen.

Meget oppustet om aftenen.

Også meget kraftige jag/niv i maven når jeg rejser mig op. plus jeg får lettere headrus end ellers. Men det kan også bare være tilfældigt.

Men ellers har jeg det jo faktisk helt fint - håber jeg fortsætter med at slippe for kvalmen.

Ikke så meget at se på maven - men det er jo også første gang. Så går der jo ofte lidt længere tid end hvis man har været gravid før!

ja det går væsentlige hurtigere jo flere gange man er gravid, dette er min d 4 mistede en imellen ungerne jeg har dage hvor jeg er vild træt og dage hvor jeg har mega meget energi og så på et sekundt så bliver jeg enorm træt i min krop..   så det bare med at få ungerne beskæftiget med noget også det bare om at få slappet af så jeg får energi igen til resten af dagen..

Anmeld

29. april 2012

frk andreasen

frk andreasen skriver:

ja det går væsentlige hurtigere jo flere gange man er gravid, dette er min d 4 mistede en imellen ungerne jeg har dage hvor jeg er vild træt og dage hvor jeg har mega meget energi og så på et sekundt så bliver jeg enorm træt i min krop..   så det bare med at få ungerne beskæftiget med noget også det bare om at få slappet af så jeg får energi igen til resten af dagen..

krydser for at du er en af de heldige der slipper for kvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.