Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2012

UngMor17

Hej søde piger.

Jeg er gravid i uge 38+6. 

Jeg vil bare lige hører om det er normalt at min ryg og bækkenet knækker så voldsomt når jeg vender mig fra side til side i sengen? Man kan hører det ud i hele rummet, hvordan det hele siger knæk, og så gør det simpelthen bare så ONDT! Jeg kan dårligt nok rejse mig fra min seng, og har svært ved at gå med de smerter efter jeg har sovet. Er det normalt at det føles som om alting i min krop er ved at skille sig ad? Eller skulle jeg måske lige gå til en læge, eller jordemoder med det, hvad synes I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Kofoed.

Synes jeg kan huske, at jeg også havde det, bare ikke så slemt, men tror det kan være alt den x vægt. Skal du snart til jordemoder igen?

Anmeld

29. april 2012

UngMor17

Kofoed. skriver:

Synes jeg kan huske, at jeg også havde det, bare ikke så slemt, men tror det kan være alt den x vægt. Skal du snart til jordemoder igen?

Okay mange tak for dit svar 

Jeg skal til jordemoder på tirsdag, det kunne være jeg lige skulle tage den op igen der. 

Anmeld

29. april 2012

Kofoed.

UngMor17 skriver:

Okay mange tak for dit svar 

Jeg skal til jordemoder på tirsdag, det kunne være jeg lige skulle tage den op igen der. 

For du din kalk?

Anmeld

29. april 2012

Mira0911

Mindes også det rumsterede sådan hos mig, men slet ikke så meget som hos dig... 

Anmeld

29. april 2012

UngMor17

Kofoed. skriver:

For du din kalk?

Jeg drikker ihvertfald en liter mælk om dagen, og spiser en masse med med mælkeprodukter i, og så tager jeg jern piller, og gravitamin. Har ikke hørt om jeg skal tage andet. 

Er der andet der vil kunne hjælpe på det? Ved du det? 

Anmeld

29. april 2012

Kofoed.

UngMor17 skriver:

Jeg drikker ihvertfald en liter mælk om dagen, og spiser en masse med med mælkeprodukter i, og så tager jeg jern piller, og gravitamin. Har ikke hørt om jeg skal tage andet. 

Er der andet der vil kunne hjælpe på det? Ved du det? 

Tænker, hvis der er knoglerne der er problemet, så kunne det hjælpe, men tror du for nok, er det ikke kun en halv liter man skal have?

Anmeld

29. april 2012

Koen.

Jeg er 38+1 i dag og jeg har os rigtig mange smerter når jeg har sovet, man føler sig som en på 100 år når man prøver at trille ud af sengen

Anmeld

29. april 2012

L&V

UngMor17 skriver:

Hej søde piger.

Jeg er gravid i uge 38+6. 

Jeg vil bare lige hører om det er normalt at min ryg og bækkenet knækker så voldsomt når jeg vender mig fra side til side i sengen? Man kan hører det ud i hele rummet, hvordan det hele siger knæk, og så gør det simpelthen bare så ONDT! Jeg kan dårligt nok rejse mig fra min seng, og har svært ved at gå med de smerter efter jeg har sovet. Er det normalt at det føles som om alting i min krop er ved at skille sig ad? Eller skulle jeg måske lige gå til en læge, eller jordemoder med det, hvad synes I? 

Åh ja det husker jeg godt, av for pokker.. Det kan være fordi dit bækken gir sig såååå meget som det gør Men hør lige din jm så i lige kan tjekke om der er lidt bl på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.