Gode butikker for ventetøj i trekantsområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.638 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2012

nielsen80

Er der nogle der kan hjælpe med at finde nogle gode steder, hvor man kan købe lidt ventetøj. Har været i Penny Lane og H&M i Kolding Storcenter, men synes ikke rigtigt jeg kan finde meget. Jeg mangler både noget kontortøj og noget lidt mere hverdags.

Vil helst ind i en fysisk butik for at prøve tøjet og se hvordan det sidder - er meget i tvivl om pasform m.m, nu hvor maven vokser, og kroppen ikke helt ligner sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

LouiseK90

Prøv evt. Bestellers butikker og se om de ikke har Mamalicious (deres eget mærke) der

Anmeld

30. april 2012

nielsen80

LouiseK90 skriver:

Prøv evt. Bestellers butikker og se om de ikke har Mamalicious (deres eget mærke) der

Tak for svar - de har lidt mamalicios i Penny Lane, men synes ikke rigtig der er noget i deres nuværende kollektion desværre. Tror jeg er nødt til at købe online, også sende tilbage hvis pasformen er helt tosset.

Nogle gange ville det være nemmere at bo i en større by

Anmeld

30. april 2012

Maja88

nielsen80 skriver:

Er der nogle der kan hjælpe med at finde nogle gode steder, hvor man kan købe lidt ventetøj. Har været i Penny Lane og H&M i Kolding Storcenter, men synes ikke rigtigt jeg kan finde meget. Jeg mangler både noget kontortøj og noget lidt mere hverdags.

Vil helst ind i en fysisk butik for at prøve tøjet og se hvordan det sidder - er meget i tvivl om pasform m.m, nu hvor maven vokser, og kroppen ikke helt ligner sig selv.

de har da en afd mamalicious i kolding stor center

Anmeld

30. april 2012

nielsen80

Maja88 skriver:

de har da en afd mamalicious i kolding stor center

Andet end den der ligger i Penny Lane(Penny Lane ligger lige ved biografen i Stor Centeret - har ikke kunne finde andre steder med mærket)? Synes nemlig ikke de har meget der -set i forhold til det, som man kan se på nettet...

Anmeld

30. april 2012

Maja88

nielsen80 skriver:

Andet end den der ligger i Penny Lane(Penny Lane ligger lige ved biografen i Stor Centeret - har ikke kunne finde andre steder med mærket)? Synes nemlig ikke de har meget der -set i forhold til det, som man kan se på nettet...

var den jeg mente.. der kørte jeg til fra Herning den gang vi ingenting havde heroppe.. og så H&M

Anmeld

30. april 2012

nielsen80

Maja88 skriver:

var den jeg mente.. der kørte jeg til fra Herning den gang vi ingenting havde heroppe.. og så H&M

tænkte jeg nok - synes bare ikke lige det de har hjemme p.t er det jeg søger. Det er meget kjoler og toppe uden ærmer, hvilket ikke lige passer til kontoret. Men tusind tak for svar!

Anmeld

1. maj 2012

Maja88

nielsen80 skriver:

tænkte jeg nok - synes bare ikke lige det de har hjemme p.t er det jeg søger. Det er meget kjoler og toppe uden ærmer, hvilket ikke lige passer til kontoret. Men tusind tak for svar!

men kunne du ikke købe det og så tage en blazer eller noget på

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Abovo på nettet.. lækkert og billigt.. de har gerne et restestativ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.