Kan det passe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.883 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Guldimaven

At man af og til kan hører nogle vandlyde inde fra maven af, når baby bevæger sig.. Det er her på det sidste hvor jeg syntes jeg kan hører nogle mærkelige lyde af noget vand, hvis han laver en hurtig bevægelse..  Kan det passe at man måske kan hører noget af fostervandet derinde, eller er det bare noget andet der giver lyden?

Jeg er 35+4 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

EKBJ

Guldimaven skriver:

At man af og til kan hører nogle vandlyde inde fra maven af, når baby bevæger sig.. Det er her på det sidste hvor jeg syntes jeg kan hører nogle mærkelige lyde af noget vand, hvis han laver en hurtig bevægelse..  Kan det passe at man måske kan hører noget af fostervandet derinde, eller er det bare noget andet der giver lyden?

Jeg er 35+4 idag.

Jeg har også oplevet det et par gange og virkelig undret mig over hvad der er.. så følger lige med.. 

Anmeld

29. april 2012

Guldimaven

EKBJ skriver:

Jeg har også oplevet det et par gange og virkelig undret mig over hvad der er.. så følger lige med.. 

Bare iorden..

Anmeld

29. april 2012

L&V

Guldimaven skriver:

Jeg er 35+4 idag.

Ku nærmere forestille mig det var væske i din mavesæk du kan høre har i hvertfald ikke oplevet eller hørt om det før, men det er selvfølgelig ikke ens betydning med at det ikke er muligt Ved bare når jeg selv har drukket en helt masse så kan jeg høre skulpen fra maven og jeg er ik gravid

Anmeld

29. april 2012

Guldimaven

Månsson skriver:

Ku nærmere forestille mig det var væske i din mavesæk du kan høre har i hvertfald ikke oplevet eller hørt om det før, men det er selvfølgelig ikke ens betydning med at det ikke er muligt Ved bare når jeg selv har drukket en helt masse så kan jeg høre skulpen fra maven og jeg er ik gravid

Hehe, ja det kan godt ske det bare er det..  Syntes bare det kommer når han bevæger sig, men han kan jo også godt ramme mavesækken..

Anmeld

29. april 2012

L&V

Guldimaven skriver:

Hehe, ja det kan godt ske det bare er det..  Syntes bare det kommer når han bevæger sig, men han kan jo også godt ramme mavesækken..

Hmm jamen det er da ikke utænkeligt

Anmeld

29. april 2012

Kløver

Jeg tror også lyden kommer fra mavesækken, det kræver jo luft for at lave skvulpe lyden, og der er jo ikke noget luft inde i livmoderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.