Køb på Amazon.co.uk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Linda-M

Jeg har udset mig et aktivitetstæppe til junior og det kan jo købes noget billigere på Amazone.

Jeg er dog i tvivl om hvordan det fungerer rent importmæssigt, er der nogen der har erfaring med at købe derfra eller ved hvor man kan finde noget om reglerne for import som privat fra england?

Er bange for jeg lige pludselig får et ordentlig smæk på importmoms og det så slet ikke kan betale sig

www.tusindetanker.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

anynom

Linda-M skriver:

Jeg har udset mig et aktivitetstæppe til junior og det kan jo købes noget billigere på Amazone.

Jeg er dog i tvivl om hvordan det fungerer rent importmæssigt, er der nogen der har erfaring med at købe derfra eller ved hvor man kan finde noget om reglerne for import som privat fra england?

Er bange for jeg lige pludselig får et ordentlig smæk på importmoms og det så slet ikke kan betale sig

Når du køber ved amazone bliver der automatisk lagt moms på til sidst - så der kommer ikke en grim efterregning. Men i de fleste tilfælde kan det faktisk ikke betale sig at købe det fra England fordi der alligevel kommer de 25% moms oveni

Anmeld

29. april 2012

Linda-M

JulieWH skriver:

Når du køber ved amazone bliver der automatisk lagt moms på til sidst - så der kommer ikke en grim efterregning. Men i de fleste tilfælde kan det faktisk ikke betale sig at købe det fra England fordi der alligevel kommer de 25% moms oveni

Okay, tak for svar

Jeg må prøve en ordre af og se hvad den regner det til...

Anmeld

29. april 2012

AndreasMor84

Okay, tak for svar

Jeg må prøve en ordre af og se hvad den regner det til...

Jeg handler ofte på amazon Du betaler kun det der står i din kurv - der kommer ik moms efterfølgende for import.. det er kun udenfor eu

Anmeld

29. april 2012

Linda-M

AndreasMor84 skriver:

Jeg handler ofte på amazon Du betaler kun det der står i din kurv - der kommer ik moms efterfølgende for import.. det er kun udenfor eu

Prøvede det lige af, det kunne desværre slet ikke betale sig, øv...

Troede lige jeg var snu

Anmeld

29. april 2012

AndreasMor84

Linda-M skriver:

Prøvede det lige af, det kunne desværre slet ikke betale sig, øv...

Troede lige jeg var snu

Det kommer an på hvem der sælger det Man kan tit få det grejet til noget billigere, hvis man kigger sælgerne igennem

Anmeld

29. april 2012

Metteris

Jeg handler ret ofte på Amazon.
Og hvis du bare holder dig til Amazon.co.uk og IKKE Amazon.com, så kommer der ikke told eller moms på.
Du betaler det varen koster + forsendelsen, som også blir oplyst ved købet.
Og sådan er det fordi det er inden for EU  

Anmeld

30. april 2012

Lenats31

Hvis det sendes fra en forhandler i EU elelr amazon selv får du ikke problemer med import. Så hedder det slet ikke import.

Anmeld

30. april 2012

FogL

Linda-M skriver:

Det burde ikke give nogle problemer, så længe det er inden for EU Du skal kun betale porto. Det er først når det kommer fra Amazon.com, du skal tænke dig lidt om  

Du kan også prøve på ebay.co.uk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.