Combivogn eller barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2012

NNGG

Hej de damer :-)
Min kæreste og jeg venter os det første barn - hvilket vil sige at vi er helt nye i barnevogns-junglen. Vi har egentligt altid været enige om, at vi ikke skulle have en combi-vogn.. Men.. Nu er vi kommet i tvivl da det måske vil være praktisk med en mindre vogn, når vi bor i lejlighed og bruger offentlig transport jævnligt.
Hvad har I bedst erfaringer med? Hvad vil I mene er bedst, når man bor i storbyen?

Håber I kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

AndreasMor84

NNGG skriver:

Min kæreste og jeg venter os det første barn - hvilket vil sige at vi er helt nye i barnevogns-junglen. Vi har egentligt altid været enige om, at vi ikke skulle have en combi-vogn.. Men.. Nu er vi kommet i tvivl da det måske vil være praktisk med en mindre vogn, når vi bor i lejlighed og bruger offentlig transport jævnligt.
Hvad har I bedst erfaringer med? Hvad vil I mene er bedst, når man bor i storbyen?

Håber I kan hjælpe?

Jeg tror det er en smagssag. Vi valgte barnevogn, men mest fordi den har et langt liggemål (95 cm)
Nu har vi så også fået klapvogn og ja, det fylder da lidt mere, men jeg har ikke fortrudt

Anmeld

29. april 2012

lycly

Jeg bor i København og er med offentlig transport hver eneste dag og har en almindelig barnevogn. Jeg elsker den! Det kan godt være at en combivogn er mindre og nemmere at komme rundt med, men synes nu ikke at en almindelig barnevogn er decideret svær at komme rundt med. Den er super god at gå med og de kan ligge i den i evigheder (med det lange liggemål). Og jeg synes, at når barnet når den alder hvor barnevognsdelen på en combi bliver for lille, der er barnet stadig lidt for lille til klapvognsdelen

Anmeld

29. april 2012

NNGG

LunaLykke skriver:

Jeg bor i København og er med offentlig transport hver eneste dag og har en almindelig barnevogn. Jeg elsker den! Det kan godt være at en combivogn er mindre og nemmere at komme rundt med, men synes nu ikke at en almindelig barnevogn er decideret svær at komme rundt med. Den er super god at gå med og de kan ligge i den i evigheder (med det lange liggemål). Og jeg synes, at når barnet når den alder hvor barnevognsdelen på en combi bliver for lille, der er barnet stadig lidt for lille til klapvognsdelen

God pointe :-)
Har set på en Emmajunga.. De er lækre og virker heller ikke så tunge!

Anmeld

29. april 2012

lycly

NNGG skriver:

God pointe :-)
Har set på en Emmajunga.. De er lækre og virker heller ikke så tunge!

Vi har også en emmaljunga, og de ser meget voldsomme ud umiddelbart i forhold til odder eller trille. Men den er SÅ god at gå med, og er slet ikke tung. Bare lidt stor måske  

Anmeld

29. april 2012

banditten2011

har valgt en barnevogn fordi den er større og kan bruges længere tid.. min søn sover bedst ude og han er 5 mrd og allerede 70 lang, så en combivogn ville ikk fungere her

Anmeld

29. april 2012

DenLykkelige

Håber I kan hjælpe?

I kunne evt kigge på www.flip-flap.dk

Det er lækre combivogne med STORE liggemål (90 cm) !!! Og så er de super i pris..

Anmeld

29. april 2012

HeidiØ

NNGG skriver:

Håber I kan hjælpe?

Vi har en kombivogn! Vi valgt den fordi den var smart, havde stort liggemål i forhold til kombi, drejehjul foran og så var den billig til kvaliteten (de er fra flip-flap.dk)! Og vi har været skide glade for den!

Nu skal vi så ha William i dagpleje.. der er kombivogne ikke godkendt til at stå for at sove i .. så vi skal ud og ha en "ny" .. det er ret træls.

Fik jeg et barn mere, ville jeg ha mig en emmaljunga, fordi de simpelthen bare er for lækre!

Anmeld

29. april 2012

HeidiØ

DenLykkelige skriver:

I kunne evt kigge på www.flip-flap.dk

Det er lækre combivogne med STORE liggemål (90 cm) !!! Og så er de super i pris..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.