Barsel slut :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. april 2009

malou

VRÆLLLLLL.... jeg afleverede Victor hos mine forældre igår kl.10 og tog på arbejde for første gang... - og ja, måtte bide mig hårdt i tungen og hurtigt trække solbrillerne ned på plads og SKYNDE mig afsted... klumpen i halsen blev kvalt.. jeg prøvede ihvertfald og da jeg satte mig i bilen brød jeg bare helt sammen pyha... det er bare så hårdt.. savner ham SÅ MEGET og folk i butikken skal dårligt sige BØH til mig så bliver jeg rørt af savn til min lille dreng. suk... har slet ikke ord for hvor ondt det gør og bare nu hvor jeg skriver det her.. får jeg våde øjne....- ville bare lige dele det med jer og få lidt luft... hvor er livet som mor dog både fantastisk og "hårdt" ...- imorgen har jeg heldigvis gå tidlig dag så kan hente ham tidligt

knus fra malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Tina2

Uha ja, det er IKKE nemt at stoppe med barsel:-( Jeg synes det har været lige svært begge gange, har talt dage og timer tilsidst.....

Men det blir bedre, tro mig:-) Og så snart de bliver afleveret og man ved de har det godt, så blir det ingen sag at aflevere.....

Min yngste går i den BEDSTE dagpleje og han er så glad for hende og for at være der, har knap tid til at vinke farvel til mig:-)

Så hold ud, det blir bedre:-)

Anmeld

15. april 2009

Diana...

åhh søde føler med dig, jeg glæder mig bare heller ikke selv om der er et stykke tid til endnu, men bare det at skulle udfylde papir til dagplejen puha det synes jeg godt nok er tidligt.
Dejligt du har en tidlig dag i morgen.
Hvordan er dine arbejds tider?

STORT KNUS TIL DIG

Anmeld

15. april 2009

malou

Diana... skriver:

åhh søde føler med dig, jeg glæder mig bare heller ikke selv om der er et stykke tid til endnu, men bare det at skulle udfylde papir til dagplejen puha det synes jeg godt nok er tidligt.
Dejligt du har en tidlig dag i morgen.
Hvordan er dine arbejds tider?

STORT KNUS TIL DIG

man 10-17.30
tirs 10-15
ons 10-17.30
tors 10-17.30
fre 10-15
+ hver 2 lørdag 10-14

Dennis henter ham kl.15 de dage jeg har lange dage i butikken, + han har ham hjemme hele dagen om onsdagen. De 2 gå tidlig dage henter jeg selv... pyh.... Det er værre end jeg havde regnet med.......

knus til dig

Anmeld

15. april 2009

Kvindemin

malou skriver:

man 10-17.30
tirs 10-15
ons 10-17.30
tors 10-17.30
fre 10-15
+ hver 2 lørdag 10-14

Dennis henter ham kl.15 de dage jeg har lange dage i butikken, + han har ham hjemme hele dagen om onsdagen. De 2 gå tidlig dage henter jeg selv... pyh.... Det er værre end jeg havde regnet med.......

knus til dig

Nårh søtte, jeg føler med dig
Bare tænk på han er i rigtig gode hønder, men det er nemt sagt fra min side.

Stort varmt knus

Anmeld

15. april 2009

Lise

Jamen, sikke noget da. Synes du slet ikke at det er lidt rart også? Hvor gammel er lille Victor nu?

Hvad er det i øvrigt for en butik du har? Det er børnetøj på Valby Langgade, ikke? Et eller andet siger mig at det er den der hedder Perle Prik (ved Irma) - er der noget hold i det? Eller er det bare noget jeg forestiller mig?

Anmeld

16. april 2009

malou

Lise skriver:

Jamen, sikke noget da. Synes du slet ikke at det er lidt rart også? Hvor gammel er lille Victor nu?

Hvad er det i øvrigt for en butik du har? Det er børnetøj på Valby Langgade, ikke? Et eller andet siger mig at det er den der hedder Perle Prik (ved Irma) - er der noget hold i det? Eller er det bare noget jeg forestiller mig?

Hej Lise

Jo det er da rart at komme i gang igen, ingen tvivl om det og at kunderne har savnet mig er også rørende og hyggeligt .
Lille Victor blev 5 md i tirsdags og jeg havde jo lovet min søster : KUN 6 MD´S BARSEL. - smiler og et od er jo et ord!!
Nej det er ikke perle prik.. - men Eml & Ida. Der er jo 2 butikker på valbylanggade nu, både den "gamle" butik med lagersalg og så har vi fået fat i den gamle "Boutique Lina" lige overfor Tøj Eskperten. Den er virkelig blevet flot. Jeg er så i den nye og min søster i den gamle butik...- Jeg er selvfølgelig sikker på det nok skal blive godt mht Victor...men griner alligevel over at jeg var så pokkers kæk inden jeg havde født ham.. at jeg hurtigt var tilbage og jeg nemt ville ku afl. ham... haha. De ord har jeg måtte æde!!

knus til dig

Anmeld

16. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sådan havde jeg det også på min første dag Men bare rolig, det bliver nemmere og bedre (men aldrig 100% ok) Det gik en mdr før jeg var ok med at aflevere ham, men i dag er tilbage til starten (skal begynde et nyt sted)

Anmeld

16. april 2009

malou

Jeanne skriver:

Sådan havde jeg det også på min første dag Men bare rolig, det bliver nemmere og bedre (men aldrig 100% ok) Det gik en mdr før jeg var ok med at aflevere ham, men i dag er tilbage til starten (skal begynde et nyt sted)

smiler... ja læste lige dit indlæg med børnehaven!! Det bliver en spændende dag... Jeg er heldigvis så heldig at han skal være hos mine forældre det næste års tid indtil vi får vores "dagis" plads til ham i malmø. Så tuder jeg nok igen når den dag kommer... ha ha

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.