Påvirker diskoteks larm baby i uge 18?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Anonym trådstarter

Hej folkens.

Lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.

Tøserne skal i byen og jeg vil da faktisk gerne med. Selvf ikke for at drikke eller lign.!!

Vi skal hygge inden og have noget godt at spise, og så en tur i byen

Jeg vil bare høre om larmen vil kunne påvirke baby? Jeg er 18 uger henne på det tidspunkt. håber nogen kan hjælpe, for vil jo ikke tage med i byen hvis det er træls for min skønne guldklump!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

signe.

Anonym skriver:

Hej folkens.

Tøserne skal i byen og jeg vil da faktisk gerne med. Selvf ikke for at drikke eller lign.!!

Jeg vil bare høre om larmen vil kunne påvirke baby? Jeg er 18 uger henne på det tidspunkt. håber nogen kan hjælpe, for vil jo ikke tage med i byen hvis det er træls for min skønne guldklump!

Tror ikke på nogen måde det påvirker i negativ retning! Barnet kan jo sagtens høre, men altså jeg var en tur i byen da jeg var 23 uger henne, og kender en del som har rendt til koncerter og lignende mens de var højgravide De, og jeg selv, har fået fine børn (uden høreskader )

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

signe. skriver:

Tror ikke på nogen måde det påvirker i negativ retning! Barnet kan jo sagtens høre, men altså jeg var en tur i byen da jeg var 23 uger henne, og kender en del som har rendt til koncerter og lignende mens de var højgravide De, og jeg selv, har fået fine børn (uden høreskader )

Tak  så vil jeg ikke være bekymret over det.

Anmeld

29. april 2012

signe.

Anonym skriver:

Tak  så vil jeg ikke være bekymret over det.

Det synes jeg i hvert fald ikke... bare være opmærksom på at holde afstand til "fulderikker" hvis de nu bliver voldsomme, og du bliver skubbet eller noget...

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Hej folkens.

Min mor var til koncert dagen før hun fik mig, og jeg fejler altså ingenting

Anmeld

29. april 2012

Isaac's mor

Du kan da sagtens tage ud og more dig selvom du er gravid
Og baby bliver ikke påvirket, det kunne jeg ikk forestille mig

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Sophie.Hammershøy skriver:

Du kan da sagtens tage ud og more dig selvom du er gravid
Og baby bliver ikke påvirket, det kunne jeg ikk forestille mig

Dejligt! For vil jo gerne med veninderne og være mig selv, selvom mit liv jo lige nu ændre sig gevaldigt.

Anmeld

29. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej folkens.

Nej da, der sker ingen ting. Du er en go lyddemper Vi holdte STOR 30års fødselsdag med bang og dj 10 før jeg fødte (puha gør det aldrig mere) og det gik super fint. Hun fejler i hvert fald intet og har aldrig hørt om at det sku være et problem Bare pas på fulde folk med spidse albuer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.