Jeg har en masse ting og sager til salg, og da jeg ikke helt ved hvilken kategori jeg skal ligge de forskellige ting ind under, kommer det hele her. 
Billede 1-3- Ammepude fra Trille med girafprint i creme og brun farver. Brugt få gange, fejler ingenting.
Billede 4-6 - sommer sovepose, rigtig god i barnevognen til de lune dage, eller om natten i sengen hvis barnet sparker dynen af. Lækker kvalitet, købt i england. ikke brugt. længden er 88 cm og aldersmæssigt skulle den passe op til 1 1/2 år
Billede 7-9 - Sovepose i lidt kraftigere kvalitet, med lynlås åbning hele vejen rundt. brugt få gange den måler 83 cm i længden.
Billede 10+11 Tommie Tippie drikkekopper. ALDRIG BRUGT!
Billede 12: 2stk søde blå babyhåndklæder med bamser på, aldrig brugt.
Billede 13+14 baby sengetøj i cremfarve med sødt bamseprint
Billede 15+16 Babysengetøj i gammelrosa farve, med mønster foroven.
Billede 17-19. Adidas sko str 21, brugt 4 månders tid, og er ikke trådt skæve.
Billede 20-23 Puma lyserøde bløde sko i str 20 brugt en gang indefor.
Billede 24: Bellinio spillebold, der spiller mange melodier, og lyser når barnet trykker på de forskellige knapper.
Billed 25-27: Bellino stof hund, med lille hvalp som kan gemmes inde i morens mave, et kødben på den anden side der kan puttes i den lille lomme, der er spejl, knitre lyde og legeringe på.
Se mine andre annoncer, med tøj til piger fra str 50-92, samt tøj til mor i str S-L 
spørg løs og byd løs!