Hej - kan kun sige, at Iza gør det samme. Vi har ellers en pige, der sover fint igennem om natten, hvis hun ellers ikke er syg, tænder osv. Men de sidste nætter har hun vågnet omkring kl. 2 og virkelig grædt helt utrøsteligt. Hun falder til ro, når jeg tager hende op og holder hende tæt ind til mig, men begynder igen at skrige med det samme, jeg prøver at lægge hende. Jeg skal sidde med hende i ca 10 minutter og vugge hende i mine arme, så kan jeg lægge hende igen (?) Så her må det næsten være mareridt......
Jeg har oplevet det før med Iza, hvis der er sket meget nyt for hende..altså hvis vi har haft gæster og hun har siddet hos dem (som feks. i går aftes), ja, så er der helt sikkert en reaktion om natten......Det kan måske godt være en reaktion på nogle oplevelser, som han lige får bearbejdet om natten. Jeg har læst mig til, at en baby på de her 8-9 måneder skal se en person minimum 1 gang om ugen for at kunne genkende dem og huske dem....puha godt svigermor ikke ved det, for så kom hun da rendende her hos os hele tiden :D Måske husker han ikke deres hus fra gang til gang?
Anmeld