Hejsa...jeg vil også gerne meldes ind i jeres gruppe:o)...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Linea

Hej med jer

For 1 1/2 uges tid siden fandt jeg ud af at min mand, min 2 årige datter og jeg er så heldige, at vi får en lillebror eller lillesøster sidst i december - juhuuuu!!!.

Så nu går jeg lige så stille og glæder mig til at opleve det hele een gang til. Alt skal nydes fuldt ud, for det er sidste gang jeg skal være gravid - 2 børn er lige det, vi gerne vil have. Jeg håber og beder til, at denne graviditet kommer til at forløbe bare nogenlunde som min første, for der havde jeg rig mulighed for at nyde alle de spændende ting en graviditet medfører og var stort set fri for gener. Men nu må vi se. Jeg ønsker jer alle held og lykke med graviditeten og glæder mig til at følge jer.

Mange hilsner Linea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Miss BananaHammock

Linea skriver:

Hej med jer

For 1 1/2 uges tid siden fandt jeg ud af at min mand, min 2 årige datter og jeg er så heldige, at vi får en lillebror eller lillesøster sidst i december - juhuuuu!!!.

Så nu går jeg lige så stille og glæder mig til at opleve det hele een gang til. Alt skal nydes fuldt ud, for det er sidste gang jeg skal være gravid - 2 børn er lige det, vi gerne vil have. Jeg håber og beder til, at denne graviditet kommer til at forløbe bare nogenlunde som min første, for der havde jeg rig mulighed for at nyde alle de spændende ting en graviditet medfører og var stort set fri for gener. Men nu må vi se. Jeg ønsker jer alle held og lykke med graviditeten og glæder mig til at følge jer.

Mange hilsner Linea

Tillykke

Anmeld

30. april 2012

Linea

Tak skal du have . Og i lige måde!!!

Anmeld

1. maj 2012

mette79

Tillykke og velkommen hertil

Anmeld

3. maj 2012

Linea

Mange tak skal du have!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.