ægløsnings smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. april 2009

MaleneG

Et lille spørgsmål til jer kloge kvinder derude
Havde i mange ægløsningssmerter, og hvordan mærkede i smerterne?

Jeg har det som om min livmoder er ved at eksplodere, og jeg kunne skrige af smerte, når jeg skal tisse fordi hele underlivet kramper, og må indrømme at jeg er lidt i tvivl om hvorvidt dette er normalt, at de er så stærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

baby2010

Hej Malene,

uha det lyder ikke rart... Er du sikker på, at du ikke har blærebetændelse? Hvis jeg var dig, ville jeg tage til lægen -bare for at være helt sikker på alt er som det skal være. Alt er sikkert som det skal være, men det er vel bedst at være sikker?

Held og lykke

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg plejer at få lidt ømhed og mens-lignende smerter omkring ægløsning, men slet ikke i nærheden af det du beskriver Jeg tror du skal snakke med din læge. Er det hver måned det føles sådan?

Anmeld

20. april 2009

MaleneG

Disse smerter som jeg beskrev, var der kun den ene dag, og mine mens smerter er dobbelt op, og da jeg snakkede med lægen, sagde de at det nok også var ægløsnings smerter, da jeg overhovedet ikke havde andre ting som hentydede til at det var blærebetændelse

Men mange tak for jeres svar alligevel, ville bare høre om nogen også havde mange smerter i forbindelse med ægløsning

Anmeld

20. april 2009

starsofheaven

MaleneG skriver:

Et lille spørgsmål til jer kloge kvinder derude
Havde i mange ægløsningssmerter, og hvordan mærkede i smerterne?

Jeg har det som om min livmoder er ved at eksplodere, og jeg kunne skrige af smerte, når jeg skal tisse fordi hele underlivet kramper, og må indrømme at jeg er lidt i tvivl om hvorvidt dette er normalt, at de er så stærke

Hey

jeg har mange smerter nu når ejg får ægløsning, og de smerter er kommet efter ejg har født. Når jeg har æg løsning føles det ja som gode veer.. og det gør afsindig ondt.. men sådan er det abre.. der er nogle kvinder der får det efter de har født!

Anmeld

20. april 2009

MaleneG

starsofheaven skriver:

Hey

jeg har mange smerter nu når ejg får ægløsning, og de smerter er kommet efter ejg har født. Når jeg har æg løsning føles det ja som gode veer.. og det gør afsindig ondt.. men sådan er det abre.. der er nogle kvinder der får det efter de har født!

okay.. Jeg har dog ikke født.
men det kan jo godt være at smerterne er så store, fordi jeg er holdt med at bruge p-piller efter 6 år, hvor jeg har skulle tage dem uafbrudt med kun én pause om året, fordi min mens smerter er så stærke, at jeg ikke kan holde ud at være nogen steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.