sølvbryllupsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.860 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Anonym trådstarter

Hvad er den perfekte gave til ens forældre når de har sølvbryllup?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

blomst84

Hvad siger dit budget?

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Hvad siger dit budget?

Jeg har ikke noget loft på - endnu.

Det er til mine forældre, som altid har hjulpet os, betalt rejser for os osv.

Anmeld

28. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvad er den perfekte gave til ens forældre når de har sølvbryllup?

en rejse...

Anmeld

28. april 2012

blomst84

Anonym skriver:

Jeg har ikke noget loft på - endnu.

Det er til mine forældre, som altid har hjulpet os, betalt rejser for os osv.

Hvad så med en tur til Prag/Paris/ Rom.. Som weekend ophold... Ved ikke om du skal holde tale men så afsluttende give dem din gave

Anmeld

28. april 2012

Munder

Mine svigerforældre har været gift i 40 år til december og svigermor har 60 års fødselsdag her i maj. Vi giver dem 4 dage i Paris med alt inclusive 

Er sikker på det er den perfekte gave for dem

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Hvad så med en tur til Prag/Paris/ Rom.. Som weekend ophold... Ved ikke om du skal holde tale men så afsluttende give dem din gave

de gider ikke rejse alene. de vil kun ud at rejse hvis vi er med

De skal ikke holde fest - og ønsker ikke nogen overraskelse i form af fest, æresport osv

Anmeld

28. april 2012

Kay

mine forældre havde sølvbryllups sidste år i marts og vi gav dem en oplevelse af mig og min bror og deres svigerbørn...

det bestod i at vi hev en dag ud af kalenderen... og havde bestil tid hos en glaspuster... hvor de hver fik lov at puste et glas til den anden og derefter spiste vi en hyggelig frokost

det var en super hygelig dag og de blev meget glade...

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

mine forældre havde sølvbryllups sidste år i marts og vi gav dem en oplevelse af mig og min bror og deres svigerbørn...

det bestod i at vi hev en dag ud af kalenderen... og havde bestil tid hos en glaspuster... hvor de hver fik lov at puste et glas til den anden og derefter spiste vi en hyggelig frokost

det var en super hygelig dag og de blev meget glade...

Det lyder som en meget god idé. Min mor sagde bare forleden at det ikke var noget for hende fordi jeg spurgte om hun ikke ville med ungerne og jeg derhen en dag. haha De er ret besværlige

Anmeld

28. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Det lyder som en meget god idé. Min mor sagde bare forleden at det ikke var noget for hende fordi jeg spurgte om hun ikke ville med ungerne og jeg derhen en dag. haha De er ret besværlige

det behøver jo heller ik være hos en glaspuster... det kan jo være en anden oplevelse... en tur i luftballon eller noget helt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.