Vores lille pomfrits værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Majbrit

Hej piger

Jeg har været lidt sen til at komme på banen, og det har jeg vist også været med at få startet op på Olivias værelse.. Puha, her 1. dag på barsel er der så mange ting jeg gerne vil nå og et af dem er at lægge billeder op til jer, nu hvor jeg løbende har kunne følge med i hvor flotte nogle værelser i allerede har fået lavet til jeres babyer.

Her kommer mine så, og der er ikke så meget endnu, men min farmor har hjulpet mig med at sy nogle tro kopier af Hay-puderne med knapper i, og dem er jeg bare vildt glade for. Ellers har vi en tremmeseng klar til når hun bliver lidt ældre (vugge har vi også, men den er ikke kommet fra webshoppen endnu), en tallerkenrække til bøger og så har vi fået lavet nogle store bogstaver i plast med hendes navn til at hænge over sengen. De er ikke kommet op endnu, da navnet er hemmeligt for familie og venner.

I må få en update, når værelset er mere færdigt. Men her kommer lidt brudstykker

Knus Majbrit

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Koen.

Fint værelse

Anmeld

28. april 2012

Kruse90

Hvor bliver det fint
Glæder mig til at se flere billeder

Anmeld

28. april 2012

JH12

Sikke fint det bliver glæder mig til at se det færdige resultat samt barnets navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.