Ja som overskriften signalerer. Jeg har simpelthen den værste rejsefeber i hele kroppen - jeg trænger virkelig til at komme ud og få luft under vingerne, men der er lige en bunke eksamener og en flytning der skal overstås først, så i stedet kan jeg gå og lade mig inspirere så længe

Hvad er dit favorit rejsemål og hvorfor?
Hvor meget gav du for en tur dertil og hjem med hotel (ca.)?
Har du været der mere end en gang?
Selv har jeg tilbragt sammenlagt en måned i Egypten, både på tur langs Nilen og ved rødehavet (Sharm El-Sheikh). Indtil videre er det nok det bedste sted jeg har været, da jeg eeeelsker at snorkle og Rødehavet er virkelig fantastisk, fyldt med farvestrålende fisk, koraller og sære skabninger.
Vi gav 7500kr (ca) pr mand for en uges krydstogt på Nilen og derefter en uge på 5stjernet hotel Mariott i Sharm lige ved havet.
Egypten er fantastisk billigt, fyldt med seværdigheder, templer osv, masser af muligheder for action, snorkling, jeepsafari, beduiner, kamelridning, massage på stranden, super service, lækre seafoodrestauranter og mulighed for at sippe coctails i solnedgangen 2 meter fra vandkanten... GØR DET!!!

Af byferier kan nævnes Amsterdam, Barcelona, Paris og New York som mine favoritter, men det er ikke specielt billigt
Anmeld