Dit allerbedste rejsemål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja som overskriften signalerer. Jeg har simpelthen den værste rejsefeber i hele kroppen - jeg trænger virkelig til at komme ud og få luft under vingerne, men der er lige en bunke eksamener og en flytning der skal overstås først, så i stedet kan jeg gå og lade mig inspirere så længe

Hvad er dit favorit rejsemål og hvorfor?
Hvor meget gav du for en tur dertil og hjem med hotel (ca.)?
Har du været der mere end en gang?

Selv har jeg tilbragt sammenlagt en måned i Egypten, både på tur langs Nilen og ved rødehavet (Sharm El-Sheikh). Indtil videre er det nok det bedste sted jeg har været, da jeg eeeelsker at snorkle og Rødehavet er virkelig fantastisk, fyldt med farvestrålende fisk, koraller og sære skabninger.
Vi gav 7500kr (ca) pr mand for en uges krydstogt på Nilen og derefter en uge på 5stjernet hotel Mariott i Sharm lige ved havet.

Egypten er fantastisk billigt, fyldt med seværdigheder, templer osv, masser af muligheder for action, snorkling, jeepsafari, beduiner, kamelridning, massage på stranden, super service, lækre seafoodrestauranter og mulighed for at sippe coctails i solnedgangen 2 meter fra vandkanten... GØR DET!!!

Af byferier kan nævnes Amsterdam, Barcelona, Paris og New York som mine favoritter, men det er ikke specielt billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Miamaja

irland without a doubt! det slaar alt i folge min mening. eeeeeeeelsker irland

Anmeld

15. april 2009

Moderator

Miamaja skriver:

irland without a doubt! det slaar alt i folge min mening. eeeeeeeelsker irland

Hvorfor lige Irland? Hvad er det du er vild med?

Anmeld

15. april 2009

Lise

Jeg elsker Toscana i Italien. Og Rom! Var været i Toscana tre gange nu, og i Italien 7-9 gange (har været i Rom to gange). Eeeelsker Italien. Maden er lækker! Vinen er lækker! Der er smukt!!! Og det kan helt sikkert betale sig at købe sine solbriller dér, hvis man er til lækkert design

Pris..I don't know... Har ikke boet på hotel i Toscana, men i sådan et feriehus på toppen af et bjerg. Og det har jeg ikke selv betalt for...

Lise - der også synes at Irland er fantastisk.

Anmeld

15. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Rosa skriver:

Ja som overskriften signalerer. Jeg har simpelthen den værste rejsefeber i hele kroppen - jeg trænger virkelig til at komme ud og få luft under vingerne, men der er lige en bunke eksamener og en flytning der skal overstås først, så i stedet kan jeg gå og lade mig inspirere så længe

Selv har jeg tilbragt sammenlagt en måned i Egypten, både på tur langs Nilen og ved rødehavet (Sharm El-Sheikh). Indtil videre er det nok det bedste sted jeg har været, da jeg eeeelsker at snorkle og Rødehavet er virkelig fantastisk, fyldt med farvestrålende fisk, koraller og sære skabninger.
Vi gav 7500kr (ca) pr mand for en uges krydstogt på Nilen og derefter en uge på 5stjernet hotel Mariott i Sharm lige ved havet.

Egypten er fantastisk billigt, fyldt med seværdigheder, templer osv, masser af muligheder for action, snorkling, jeepsafari, beduiner, kamelridning, massage på stranden, super service, lækre seafoodrestauranter og mulighed for at sippe coctails i solnedgangen 2 meter fra vandkanten... GØR DET!!!

Af byferier kan nævnes Amsterdam, Barcelona, Paris og New York som mine favoritter, men det er ikke specielt billigt

NEW YORK!!! Jeg ææælsker NY Og så dyrt er det heller ikke Jeg har aldrig været på charterferie, så der kan jeg ikke hjælpe dig - desværre. Men NY og San Francisco er toppen for mig

Anmeld

15. april 2009

saxa

Uha prøv Cypern - Ayia Napa og tag på Panthea Garden.
Der går du dælme ikke galt i byen. Fantastisk by, strand, hotel, befolkning, altid godt vejr osv osv.... MyTravel har dette fantastiske hotel/eller lejligheder er det jo.. :-)
Vi har været der nogle gange, og er bange for at tage andre steder hen, da vi er bange for at blive for skuffede.. hehe..
Uha uha.. prøv det...

KnuzzR en der også lider af total rejsefeber...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2009

Moderator

saxi skriver:

Uha prøv Cypern - Ayia Napa og tag på Panthea Garden.
Der går du dælme ikke galt i byen. Fantastisk by, strand, hotel, befolkning, altid godt vejr osv osv.... MyTravel har dette fantastiske hotel/eller lejligheder er det jo.. :-)
Vi har været der nogle gange, og er bange for at tage andre steder hen, da vi er bange for at blive for skuffede.. hehe..
Uha uha.. prøv det...

KnuzzR en der også lider af total rejsefeber...

Det ser også rigtigt lækkert ud!!!

Anmeld

15. april 2009

saxa

Hov glemte helt at fortælle at vi gav ca.10.000 de gange vi var dernede og det var inkl. halvpension (Morgenmadsbuffet og aftensmadbuffet) Og det var i August måned(højsæsonen)

Anmeld

15. april 2009

Moderator

Det lyder rigtig fint og billigt, hvor mange var I afsted eller var det 10000 pr person?

Anmeld

15. april 2009

Moderator

Bukkøy, mellem Haugesund og Karmøy på vestkysten af norge

Vi skal derop for 7. år i træk i år... Idun er lavet deroppe og vi har rigtig gode venner deroppe. Vi er langdistance medlemmer, af vikingeklubben og de er rigitg glade når vi kommer Så det er bare mega skønt...

Det er en lille bitte bitte bitte ø, hvor der KUN er vikinge huse og en toilet/køkken bygning (fordi der også er lejrskolebørn derude, når der ikek er vikingemarked)... Det er SÅ SMUKT og dejligt og skønt... og ro... og dejligt smukt vand... og ... mmmm selv når det regner, er der skønt

Også bliver der næsten ikke mørkt... Der er kun tusmørke fra 1-3 om natten

Fra sidste års MARKED på vikingeklubbens hjemmeside... - så lige at der var billedbevis på at min svoger var på dansegulvet HAHA
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.