Spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2012

msmukke

Hej alle Sammen..

Jeg er i dag 25+1 og synes ikke jeg mærker lige så meget liv som jeg har gjort. Jeg mærker det mest om morgenen og om aftenen hvor jeg nogen gange prikker til hende.. Når jeg ligger og kigger på min mave, bevæger hun sig rigtig meget, men sparker ikke som hun tidligere har gjort.

Andre der har prøvet det? Er det normalt?
Kan hun bevæge sig i løbet af dagen hvor jeg bare ikke ligger mærke til det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

babymus77

Præcis sådan havde jeg det også på det tidspunkt!!! Er nu 27+4 og der er mere og stærkere bevægelser nu;-))

Anmeld

28. april 2012

Nattøs

msmukke skriver:

Hej alle Sammen..

Jeg er i dag 25+1 og synes ikke jeg mærker lige så meget liv som jeg har gjort. Jeg mærker det mest om morgenen og om aftenen hvor jeg nogen gange prikker til hende.. Når jeg ligger og kigger på min mave, bevæger hun sig rigtig meget, men sparker ikke som hun tidligere har gjort.

Andre der har prøvet det? Er det normalt?
Kan hun bevæge sig i løbet af dagen hvor jeg bare ikke ligger mærke til det??

Det er vist meget normalt  hovedsagen er at du mærker liv. 

Jeg er 28+2 og her skifter det meget, med hvor agtiv hun er og hvornår på dagen. Det eneste jeg næsten kan, er at sætte uret om morgen, hvornår hun ca begynder at være livlig

Anmeld

28. april 2012

msmukke

1000 tak for jeres svar. Man bliver hel nervøs når man nu ved der skal være liv hver dag. Hun tager sig sikkert bare en god lur indimellem

Anmeld

28. april 2012

L&V

msmukke skriver:

1000 tak for jeres svar. Man bliver hel nervøs når man nu ved der skal være liv hver dag. Hun tager sig sikkert bare en god lur indimellem

Kan os være hun sparker ind mod ryggen så mærker man det ikke på samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.