Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår tror i jeg føder ?
har gået rundt i flere uger nu med lign. mins smerter, ondt rundt og numsen og meget træthed, og nu bliver mins smerterne værre...
og sover konstant hvis jeg kan få lov til det eller kan
jeg er 38+6 idag..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiaLarsen skriver: Hvornår tror i jeg føder ? har gået rundt i flere uger nu med lign. mins smerter, ondt rundt og numsen og meget træthed, og nu bliver mins smerterne værre... og sover konstant hvis jeg kan få lov til det eller kan jeg er 38+6 idag..
Har det på samme måde her! + kraftige plukkeveer.. Er 38+4..
jeg har også mange plukveer..
håber bassen snart melder sin ankomst.
Tja, jeg har det samme og har ramt termin i dag..så et gæt herfra vile være mellem 39+5 og 40+5:-) men pøj med det:-)
Tak, men av hvor gør det ved numsen
hvis det bliver værre med numsen skal du tjekkes indvendigt, for så har du sikkert fået indvendige hæmorider...det får mange gravide og det gør netop mega ondt i numsen fordi babyen trykker dernede og gør det hele meget værre.
Det er ikke så slemt igen men somme tider er det.
undskyld jeg spørger så mærkeligt
men hvordan kan man få ondt i numsen med plukveer / veer?
det min anden graviditet og jeg har ikke oplevet det selv endnu derfor jeg er lidt nysgerrig
jeg er selv i uge 31
Ved jeg ikke, men har fået afhvide det er forskelligt fra person til person. hvor man for ondt, men det er nok fordi min dreng han trykker meget på..
nåh på den måde,.. det selvfølig rigtig nok der er forskel på graviditeter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128