Vi skal på Ø-lejr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Lunae

Så er sommerferien sgu bestilt og betalt! I år kunne vi nøjes med den nette sum af 2000 kr for 2 voksne og 1 barn.

Vi skal på Ø-lejr på Samsø! Det er en familielejr ovenstående pris er inklusiv kost og logi, samt transport til og fra Samsø!

Jeg er jomfru når det gælder ø-lejr, så jeg forestiller mig det en smule flippet og ret primitivt, men det er en billig ferieform og er sikker på at det bliver fantastisk for Camille

Nogen der har prøvet eller overvejet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Ma-lu

Så er sommerferien sgu bestilt og betalt! I år kunne vi nøjes med den nette sum af 2000 kr for 2 voksne og 1 barn.

Vi skal på Ø-lejr på Samsø! Det er en familielejr ovenstående pris er inklusiv kost og logi, samt transport til og fra Samsø!

Jeg er jomfru når det gælder ø-lejr, så jeg forestiller mig det en smule flippet og ret primitivt, men det er en billig ferieform og er sikker på at det bliver fantastisk for Camille

Nogen der har prøvet eller overvejet det?

Min veninde var der sidste år med hendes søn, de var glade for det, tog hjem før tid, dog pga vejret.. Men de skal vist afsted igen i år

Anmeld

28. april 2012

Lunae

Ma-lu skriver:

Min veninde var op det sidste år med hendes søn, de var glade for det, tog hjem før tid, dog pga vejret.. Men de skal vist afsted igen i år

Jeg håber virkelig også på godt vejr, ellers bliver det nok røvsygt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.