Har ramt 40+0 i dag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Muffinmus

Og lille Sara er stadig derinde:-)

Nu må vi se hvornår hun vil ud. Plukveer er der nok af, nogle hvert 3 minut og nogle hvert 8 minut, det skiftermeget i dag og har menssmerter og ondt i lænden...så i dag ville være en fin dag at fødefor min skyld så jeg ikke skal have for mange dage sådan her endnu:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

lio

Uhh.. jeg stemmer for hun er ude inden weekenden er omme, sender lidt vestøv

Anmeld

28. april 2012

Levi&LilysMor

MariaE skriver:

Nu må vi se hvornår hun vil ud. Plukveer er der nok af, nogle hvert 3 minut og nogle hvert 8 minut, det skiftermeget i dag og har menssmerter og ondt i lænden...så i dag ville være en fin dag at fødefor min skyld så jeg ikke skal have for mange dage sådan her endnu:-)

Din mave sidder også langt nede nu, så håber da du ikke skal gå 14 dage over , jeg fik micro lille tegnblødning da jeg var 40+3 om morgenen og kl. ca. 00.00 samme dag begyndte veerne og han er født om morgenen dagen efter

sender en masse ve støv

Anmeld

28. april 2012

TrineMine86

MariaE skriver:

flot mave - og hold fast hun ligger langt nede

hepper på at du føder inden weekenden er ovre

Anmeld

28. april 2012

Koen.

Ih smuk mavse

Sender en masse ve-støv men kun hvis du sender det retur straks du er færdig med det er 38+0 i dag så vil os gerne snart have lillebror ud

Anmeld

28. april 2012

BabyHL

MariaE skriver:

For at hun kommer snart..

Jeg er altså lige nødt til at spørge.. Der står i din signatur at du er mor til to dejlige børn, og så deres fødselsdatoer.. Og Victoria er født 290209... Men 2009 var da ikke et skudår? 

Anmeld

28. april 2012

B&J

sikke en super flot mave og den er godt nok sunket en del mon ikke det er snart sender en masse veestøv til dig

Anmeld

28. april 2012

Muffinmus

hov, nej, det er min fejl, hun er fra den 27:-)Og nej, det var ikke et skud år.

Anmeld

28. april 2012

sommer1988

MariaE skriver:

Jeg havde termin igår d. 27.Hepper på at vi føder i denne weekend! 

Anmeld

28. april 2012

Muffinmus

hi hi, jamen så sender jeg også lidt vestøv i din retning:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.