Ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Anonym trådstarter

Hej.

De sidste 2 dage har jeg taget en ægløsningstest. Den har vist svagt positiv begge gange.

I formiddags følte jeg mig rigtig våd nede i trussen. Da jeg så gik på toilettet, var det noget rigtig klistret udflåd, der kunne strække sig rigtig langt.

Da jeg fik på toilettet en time senere var der slet ikke noget.

Siger man ikke, at klistret udflåd der kan strække sig langt, er tegn på ægløsning? hvis ja, hvorfor viser ÆL testen så ikke helt positiv med en tydelig streg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Annette A

Hej. de ægløsningstest er ikke helt nemme at arbejde med. der ernoget med at de skal tages på ganske bestemte tidspunkter hver dag og så kan man alligevel ikke vide om man nu får taget den så den får nået at vise ens ægløsning. Har kun selv prøvet ægløsningstest en måned fordi jeg blev mere forvirret af dem men fik også en svag streg som du beskriver.

Men når du har haft stregen og det udflåd du beskriver så har du da helt sikkert haft en begyndende og igangværende ægløsning. For som du beskriver udflådet, så er det jo sådan det skal være når man har ægløsning. Men til det med at testen ikke viser klart positiv ved jeg ikke om det er ligesom når en graviditetestest ikke er helt tydelig. Derfor er ægløsningen der jo alligevel når du får en streg.

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Hej. de ægløsningstest er ikke helt nemme at arbejde med. der ernoget med at de skal tages på ganske bestemte tidspunkter hver dag og så kan man alligevel ikke vide om man nu får taget den så den får nået at vise ens ægløsning. Har kun selv prøvet ægløsningstest en måned fordi jeg blev mere forvirret af dem men fik også en svag streg som du beskriver.

Men når du har haft stregen og det udflåd du beskriver så har du da helt sikkert haft en begyndende og igangværende ægløsning. For som du beskriver udflådet, så er det jo sådan det skal være når man har ægløsning. Men til det med at testen ikke viser klart positiv ved jeg ikke om det er ligesom når en graviditetestest ikke er helt tydelig. Derfor er ægløsningen der jo alligevel når du får en streg.

Ja det er ikke helt til at have med at gøre.

Men skal man være gravid, skal man vil bare have sex hver anden dag. Så er man vist på den sikre side

Anmeld

28. april 2012

Annette A

Ja den har vi også brugt her i stedet og med en god succesrate. Men den kan jo være rart at have en ide om hvornår man kan forvente ens ægløsning er der da det jo kan variere en del fra kvinde til kvinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.