Højgravid og gå tur!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. april 2012

EKBJ

Jeg har lige været ude og gå i to timer uden at komme ned og sidde.

Er sgu ret stolt når man tænker på jeg kun har 10 dage til termin.. og har en lille babyfod der sidder "i klemme" under mine ribben..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

JH12

Dejligt, med noget motion op til termin.. og det er sku sejt,..

Her gør jeg også ALT for at holde mig i gang.. og det er fantastisk, synes også det giver en masse energi ..

Anmeld

28. april 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Dejligt, med noget motion op til termin.. og det er sku sejt,..

Her gør jeg også ALT for at holde mig i gang.. og det er fantastisk, synes også det giver en masse energi ..

Troede slet ikke jeg kunne gå så langt længere, men når man først kommer igang glemmer man sgu lidt at man er gravid.. har gjort alt hvad jeg kunne i min graivditet for ikke bare og ligge på sofaen.. men det har også været nødvendigt indimellem..

Anmeld

28. april 2012

JH12

EKBJ skriver:

Troede slet ikke jeg kunne gå så langt længere, men når man først kommer igang glemmer man sgu lidt at man er gravid.. har gjort alt hvad jeg kunne i min graivditet for ikke bare og ligge på sofaen.. men det har også været nødvendigt indimellem..

Jo bedre form man er i, jo nemmere en fødsel skulle man også gerne få.. (det har jeg ihvertfald fået afvide af jordemor og læge.)
Men ja, når først man er i gang så tænker man ikke rigtig over det..

Men der er heller ikke langtid til termin, så det er bare at holde sig i gang så længe man kan

Anmeld

28. april 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Jo bedre form man er i, jo nemmere en fødsel skulle man også gerne få.. (det har jeg ihvertfald fået afvide af jordemor og læge.)
Men ja, når først man er i gang så tænker man ikke rigtig over det..

Men der er heller ikke langtid til termin, så det er bare at holde sig i gang så længe man kan

Nej, 10 dage er ikke længe!:-O 

- Jeg har lidt svært ved at have tålmodighed til at vente hehe.. men det nok mest pga. den lille babyfod der trykker under mine ribben.. 

Anmeld

28. april 2012

JH12

EKBJ skriver:

Nej, 10 dage er ikke længe!:-O 

- Jeg har lidt svært ved at have tålmodighed til at vente hehe.. men det nok mest pga. den lille babyfod der trykker under mine ribben.. 

10 dage, det er helt vildt.. Min tålmodig er efterhånden også helt væk.. De gør nu heller ikke noget hvis de føler sig klar til at komme til verden inden terminsdato
og her har jeg en numse der sidder og trykker konstant på mine ribben, så ved hvordan du har det.. øv..

Anmeld

28. april 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

10 dage, det er helt vildt.. Min tålmodig er efterhånden også helt væk.. De gør nu heller ikke noget hvis de føler sig klar til at komme til verden inden terminsdato
og her har jeg en numse der sidder og trykker konstant på mine ribben, så ved hvordan du har det.. øv..

Er maven sunket ved dig? 

Anmeld

28. april 2012

JH12

EKBJ skriver:

Er maven sunket ved dig? 

Jeps og meget efter hånden synes jeg, hvad med dig?

Anmeld

28. april 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Jeps og meget efter hånden synes jeg, hvad med dig?

Den synker mere og mere for hver dag der går

Anmeld

28. april 2012

JH12

EKBJ skriver:

Den synker mere og mere for hver dag der går

Vi må håbe vores små guldklumper snart kommer til verden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.