Halsbrand og mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2012

christina1991

jeg lider voldsomt af halsbrand, kan hverken sove, bukke mig, spise eller drikke uden jeg kaster op, har prøvet alt føler jeg, både mælk, div ting fra apoteket, spise små måltider (gør bare man kaster op flere gange om dagen) undgå krydret mad og spise mandler intet hjælper nogle der har andre fif?

er der andre der har mens smerter, mine kommer vel engang om dagen og vare ikke mere end et min eller to, det er ikke pluk veer for dem har jeg også nok af, men de gør slet ikke ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

eliasogmor

christina1991 skriver:

jeg lider voldsomt af halsbrand, kan hverken sove, bukke mig, spise eller drikke uden jeg kaster op, har prøvet alt føler jeg, både mælk, div ting fra apoteket, spise små måltider (gør bare man kaster op flere gange om dagen) undgå krydret mad og spise mandler intet hjælper nogle der har andre fif?

er der andre der har mens smerter, mine kommer vel engang om dagen og vare ikke mere end et min eller to, det er ikke pluk veer for dem har jeg også nok af, men de gør slet ikke ondt

ingen andre fif... men vil nok ringe til min læge ang de smerter....

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

christina1991 skriver:

Jeg drikker cocio når jeg har halsbrand.. 

Anmeld

29. april 2012

christina1991

det må jeg prøve

Anmeld

30. april 2012

M&R

christina1991 skriver:

Jeg spiser balancid... syntes ikke de virkede i starten men så tog jeg af gangen og så begyndte det at hjælpe jomere jeg Spiste dem:-) men spiser mange og så prøver jeg at undgå sukker og stærkt med da det sætter godt gang i mavesyren:-) ville nok os kontakte jordmor eller læge ang smerter...

Anmeld

30. april 2012

female

Mens-smerterne har jeg ingen efaring med, men derimod kender jeg godt det med halsbranden.

Da jeg helst ikke vil tage piller eller lignende under min graviditet, holder jeg mig til diverse husråd. Jeg drikker mælk og kakaomælk, når halsbranden er værst, og desuden holder jeg mig fra diverse syrlige ting (særligt sodavand og juice). 

Anmeld

30. april 2012

Team Putte

christina1991 skriver:

Salt sætter gang i min halsbrand! Især sådan noget som bacon har været no-go siden midt i graviditeten

Jeg lider ik selv meget af halsbrand, men fik et råd af en hvis jeg skulle komme til det. Tror ik det smager fantastisk godt, men hun sagde det virkede da hun ik kunne slå det ned med andet Det kan jo være du er desperat nok til at prøve

1 glas koldt koldt KOLDT vand, ikke for stort og en halv tsk. natron i

De der mens-smerter tager jeg stille og roligt Jeg har dem oz en enkelt gang, måske 2 på virkelige aktive dage og det varer ik længe.. Tænker det er meget normalt når tingene dernede arbejder og min lillefis har lagt sig med hovedet ned

Anmeld

2. maj 2012

christina1991

øv øv, gik til lægen, som mente det muligvis skyldes svangerskabsgorgiftning

Anmeld

2. maj 2012

Team Putte

christina1991 skriver:

øv øv, gik til lægen, som mente det muligvis skyldes svangerskabsgorgiftning

Øv!

Hvad så nu?

Anmeld

3. maj 2012

christina1991

har været på hospitalet og fået taget blodprøver, det har heldigvis ikke udviklet sig til noget alvorligt, men skal til kontrol min en gang om ugen resten af graviliteten øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.