Der kom både en jordemoder og en jordemoder studerende hjem til os i går og snakken gik - hele to timer gik den endda :-)
De var super søde begge to! Min mor fik taget nogle dejlige billeder, som jeg vil dele med jer :-)
Vi er meget spændte og jeg håber sådant, at hjemmefødslen kan lade sig gøre!!! Men jeg må dog sige, at jeg kun havde forberedt mig på, at skulle føde på sygehuset, hvis der var komplikationer i graviditeten eller udner selve fødslen. Der er dog en scenarie mere, som har gjort mig ret ulykkelig
Ikke at jeg bruger hvert sekundt på at spekulere over det, men synes sgu det er noget møg...... Jordemoderen kunne nemlig fortælle mig, at pga. politisk sparring, så var de ikke så mange på afdelingen. Og i denne uge var der 4 syge, så hvis jeg var gået fødslen i den her uge, så kunne det ikke lade sig gøre med en hjemmefødslen; de ville ikke have mandskab nok... Så jo, nu bekymrer jeg mig sgu lidt over, om der overhovedet er mandskab nok, den dag vandet går...... :-( Og jeg kan ikke sige "den tid, den sorg", for jeg er nødt til mentalt at forberede mig på, at det er, hvad der kan ske.. Så jeg skal lige gå og sluge den og være ulykkelig over det nu, sådan så jeg ikke er det HVIS det skulle ske........ Suk for politisk sparring og nedskæringer!!!
Men her er de skønne billeder, hvor Michael med hjælp fra den studerende finder både babynumse og babyhoved :-) Og jeg får lov at høre hjertelyd i stetoskop.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld