2. sidste jordemoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2012

grøn · ært

Der kom både en jordemoder og en jordemoder studerende hjem til os i går og snakken gik - hele to timer gik den endda :-)
De var super søde begge to! Min mor fik taget nogle dejlige billeder, som jeg vil dele med jer :-)

Vi er meget spændte og jeg håber sådant, at hjemmefødslen kan lade sig gøre!!! Men jeg må dog sige, at jeg kun havde forberedt mig på, at skulle føde på sygehuset, hvis der var komplikationer i graviditeten eller udner selve fødslen. Der er dog en scenarie mere, som har gjort mig ret ulykkelig Ikke at jeg bruger hvert sekundt på at spekulere over det, men synes sgu det er noget møg...... Jordemoderen kunne nemlig fortælle mig, at pga. politisk sparring, så var de ikke så mange på afdelingen. Og i denne uge var der 4 syge, så hvis jeg var gået fødslen i den her uge, så kunne det ikke lade sig gøre med en hjemmefødslen; de ville ikke have mandskab nok... Så jo, nu bekymrer jeg mig sgu lidt over, om der overhovedet er mandskab nok, den dag vandet går...... :-( Og jeg kan ikke sige "den tid, den sorg", for jeg er nødt til mentalt at forberede mig på, at det er, hvad der kan ske.. Så jeg skal lige gå og sluge den og være ulykkelig over det nu, sådan så jeg ikke er det HVIS det skulle ske........ Suk for politisk sparring og nedskæringer!!!

Men her er de skønne billeder, hvor Michael med hjælp fra den studerende finder både babynumse og babyhoved :-) Og jeg får lov at høre hjertelyd i stetoskop. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Koen.

skønne billeder og hvor lyser den kommende farmand da bare af stolthed synes jeg

ALT for at du får din drømme hjemmefødsel

Anmeld

28. april 2012

Majbrit

Ja, hvor er det bare nogle dejlige billeder at have! De skal da helt sikkert i gemmerne.. Sådan nogle vil jeg godt nok også gerne have om 10 år og kunne kigge tilbage på

Jeg håber du er en af de heldige, der kan få en hjemmefødsel som ønsket på trods af nedskæringerne!

Anmeld

28. april 2012

grøn · ært

tanja. skriver:

skønne billeder og hvor lyser den kommende farmand da bare af stolthed synes jeg

ALT for at du får din drømme hjemmefødsel

Ja, gør han ikke bare det Jeg er så vild med det første billede  Michael ser bare så stolt og lykkelig ud  Suk!

TAK for de mange krydsede fingre!!!!

Anmeld

28. april 2012

grøn · ært

Majbrit skriver:

Ja, hvor er det bare nogle dejlige billeder at have! De skal da helt sikkert i gemmerne.. Sådan nogle vil jeg godt nok også gerne have om 10 år og kunne kigge tilbage på

Jeg håber du er en af de heldige, der kan få en hjemmefødsel som ønsket på trods af nedskæringerne!

De er bare dejlige! Michael (far) ser bare så stolt og lykkelig ud på det første billede. Det er jeg hel vild med!! 

Tusinde tak!! Det håber jeg virkelig virkelig også! Jeg ville være SÅ ked af det, hvis hjemmefødslen går i vasken pga. noget så åndssvagt som nedskæringer :-(

Anmeld

28. april 2012

Wish

Ej hvor er det nogle dejligt billeder søde ... Michael, er da helt væk i at mærke den lille.. hvor er det sød .. Håber virkelig på en hjemmefødsel for jer.. !   Glæder mig til at se dig igen .. <3

Kram her fra... 

Anmeld

28. april 2012

JH12

krydser fingre for det bliver til noget med en
Hjemme fødsel ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.