stort,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Hej til jer gravide/jer der har været  hvordan ser jeg guldklumper ud inde i jeres mave i uge 9+0 og opefter? billeder?

& så vil jeg rigtig gerne ha lavet en tidlig kønsscanning i uge 14+? nogle gode steder i odense omegn ? <3

hilsen en 2 gangs  gravide i uge 9.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

JH12

Vi fik lavet scanninger i uge 15+2 (det første billede) og igen i uge 29+1 (andet billede)

Og det er simpelthen en FANTASTISK oplevelse, jeg kan varmt anbefale det..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Joyce1986 skriver:

Vi fik lavet scanninger i uge 15+2 (det første billede) og igen i uge 29+1 (andet billede)

Og det er simpelthen en FANTASTISK oplevelse, jeg kan varmt anbefale det..

Nååååårhhhhhhh ....!! uhhhhhhhh nu kan jeg slet ikke vente!!  hvad sagde kønsscanningen så du sku have dig ?

Anmeld

28. april 2012

JH12

moooor-til-snart-2 skriver:

Nååååårhhhhhhh ....!! uhhhhhhhh nu kan jeg slet ikke vente!!  hvad sagde kønsscanningen så du sku have dig ?

Kønscanningen sagde en lille pige

Nej hvis du beslutter dig for en scanning, har du virkelig noget at glæde sig til.. det er en vild oplevelse..
På det første billede vejet hun kun 118 og på andet billede 1560, men det er helt sindsygt hvor udviklet de egentlig er, selvom de ikke er større..

Anmeld

28. april 2012

Camillos

moooor-til-snart-2 skriver:

Hej til jer gravide/jer der har været  hvordan ser jeg guldklumper ud inde i jeres mave i uge 9+0 og opefter? billeder?

& så vil jeg rigtig gerne ha lavet en tidlig kønsscanning i uge 14+? nogle gode steder i odense omegn ? <3

hilsen en 2 gangs  gravide i uge 9.

du kan følge mig inde i mit fotoalbum allerede fra uge 5 scannings billeder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.