Jeg synes du gør dig nogle rigtig gode overvejelser og selvom jeg på ingen måde bliver en ung mor, når jeg engang bliver mor, så tror jeg altså også, at jeg kunne ske at tænke, åhh nej gør jeg det nu godt nok! Og jeg tror faktisk, at bare det, at man gør sig de overvejelser, gør at man er opmærksom på, at man gerne vil gøre det bedste!
Jeg tror måske jeg selv ville kunne få noget ro ved, at læse alt hvad jeg kunne og tilegne mig en masse viden, så er man godt forberedt og godt rustet, selvom man jo selvfølgelig ikke kan læse sig til at blive en god mor! Men bare det, at man tilegner sig alt den viden man kan inden baby kommer, tror jeg gør, at man er mere rustet, i hvert fald på hvad der er vigtigt i forhold til at opfylde helt basale behov...
Og til sidst vil jeg slutte med at sige, at ja du er ung, men du er ikke 14 år gammel og du har et stabilt liv, kan forsørge baby og så længe du er i stand til at tilsidesætte egne behov til fordel for babys så er det en god start!
Der ud over kender jeg mange rigtig gode forældre, med en vild ungdom... Du har måske fået løbet lidt flere horn af dig, og fortryder ikke, at du ingen ungdom fik

Sidst men ikke mindst stort tillykke med jeres lille mirakkel

og held og lykke med det hele! Er sikker på det nok skal gå
Anmeld