erfaring med silikoner og graviditet, fødsel, amning mm. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Anette&Sophia

Hej de damer :-)

Ville lige høre om der er nogen af jer herinde, der har nogen form for erfaring med silikoner, der er lavet inden graviditet. Hvordan er det efter fødslen/amningen/graviditeten?
Sidder de stadig som før, eller er de blevet lidt ked af det?

silikoner= silikoneboobs = silikone babser :-D 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

FrkZier

Anette&Sophia skriver:

Ville lige høre om der er nogen af jer herinde, der har nogen form for erfaring med silikoner, der er lavet inden graviditet. Hvordan er det efter fødslen/amningen/graviditeten?

jeg har selv hverken plastikkasser eller har ammet - men jeg kender dog nogen der har fået det lavet, og der har været ingen problemer med det, det har kørt som folk uden kunstige babser

Anmeld

27. april 2012

Anette&Sophia

FrkZier skriver:

jeg har selv hverken plastikkasser eller har ammet - men jeg kender dog nogen der har fået det lavet, og der har været ingen problemer med det, det har kørt som folk uden kunstige babser

hvordan sidder de så? som før, eller er de også faldet lidt? 

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

Anette&Sophia skriver:

hvordan sidder de så? som før, eller er de også faldet lidt? 

af dem jeg kender som er ca 5 - har en af dem faldet lidt og resten sidder som før

Anmeld

28. april 2012

Anette&Sophia

FrkZier skriver:

af dem jeg kender som er ca 5 - har en af dem faldet lidt og resten sidder som før

okay :-) 
har nemlig hørt meget om den der "hvorfor venter du ikke til at du er færdig med at få børn?" osv. :-) 

Anmeld

28. april 2012

Ma-lu

Anette&Sophia skriver:

Jeg har termin om 1 mdr, men mine er allerede blevet lidt 'kede A det' og det er jeg også for dem  

- det halvandeåret siden jeg lavede dem., og skal helt sikkert ha lavet dem om, med mindre der sker et mirakel

Anmeld

30. april 2012

Anette&Sophia

Ma-lu skriver:

Jeg har termin om 1 mdr, men mine er allerede blevet lidt 'kede A det' og det er jeg også for dem  

- det halvandeåret siden jeg lavede dem., og skal helt sikkert ha lavet dem om, med mindre der sker et mirakel

øv :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.