IdaMarie20 skriver:
Jeg er sat til at føde d 17 april, så det jo meget meget snart, glæder mig meget men er stadig lidt bange for om det nu går alt sammen. Jeg mener ikke selve fødslen, bare det med at blive mor og få det store ansvar lige pludseligt.
Jeg er selv "kun" 20 år, har altid elsket børn og det har altid været vigtigt for mig at jeg kunne få en af slagsen, men tænk hvis jeg ikke er klar og jeg ikke kan tage mig ordentligt at hende... Får helt en klump i halsen ved tanken og er bange for at jeg ikke kan.
Mærkelige blandede følelser af glæde, lykke og frygt.
Er det meget unormalt at ha det sådan? Er der mon andre der ude der har haft eller har det lige som mig??
Hej...
Ja det jo meget snart du skal nedkomme... bliver spændende.... Men jeg kender din følelse.. Og jeg tror det er mere eller mindre noget alle går og har i baghovedet med, hvad nu hvis jeg ikke kan tage mig ordentligt af den lille, jeg er en dårlig mor osv... Jeg har da selv haft de tanker.. Og jeg er ikek meget ældre end dig, jeg er 22.... Så tror næsten alle mødre og kommende mødre kan snakke med på den følelse du går med....
Men så snart den lille er kommet til verden, forsvinder de følelser som regel, og så ved man at man nok skal kunne klare den pg blive en go mor....
så jeg tror på du bliver en fantastisk mor til din lille datter om inden længe....
De varmeste knus Karina
Anmeld