fb af lille Isabella :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.315 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. april 2012

LouiseRH

Er godt nok ikke så aktiv mere, som jeg har været, men synes nu alligevel jeg vil fortælle lidt om min dejlige datter :-)

Vi starter torsdag den 29. marts (36+0), hvor jeg var til scanning, som jeg har været 2 gange i ugen i næsten 10 uger, da blodtilførelsen til min moderkage ikke var god nok og lillepigen derfor ikke voksede. Alt var som det plejde, hun var stadig lille, men havde det fint. Det eneste anerledes var at min læge synes at det var ved at være tid til hun skulle ud, for snart ville min moderkage slet ikke virke.
Jeg fik besked på at møde op om fredagen til igangsættelse, men hvordan jeg skulle sættes i gang, ville først blive afgjort der.

Fredag den 30.marts møder jeg så op på sygehuset som aftalt og jordemoderen på ASA skønner den lille til at veje 2100 g og sender mig direkte op på FG da jeg skal overvåges under det meste af forløbet.
På FG bliver jeg så mødt af min EGEN jm, så var bare mega glad! Hun kørte så en stresstest (falske veer), så vi kunne finde ud af hvordan lillepigen reagerede på veerne. Hun tog det fint og jm besluttede sig derfor at forsøge at tage vandet på mig - hvilket var en succes! Havde været så bange for at det blev stikpiller der skulle sætte mig i gang - og dermed et længere forløb.
Jeg blev sat på vedrop kl 12.30 og derefter var det bare at vente. Men der skete ikke en skid... Kl 20. besluttede den nye jm sig for at slukke for droppet, så jeg kunne få en god nats søvn og så ville vi genoptage det hele næste dag.

Lørdag den 31. marts (36+2) kl 8.30 bliver droppet tændt igen og endnu engang må jeg bare vente. Men denne gang sker der noget! Fik masser af veer. - AV AV AV!!!
Kl. 16.10 var jeg 3 cm åben og bad om epi, da jeg virkelig havde ondt, var træt og fik sværere og svære ved at koncentrere mig om min vejrtrækning.
Epi'en var guld værd!
Pludselig gik alting alt for stærkt, veerne tog til, lillepigens hjertelyd dykkede og jeg udvidede mig alt, alt, ALT for hurtigt.
Kl 18.25 er jeg 10 cm åben og bliver bedt om at presse.

Kl. 18.44 bliver min lille guldklump så født
1990 g og 46 cm!

Vi var derefter indlagt 3 uger og 4 dage på neonatalafdelingen, fordi hun var så lille og ikke helt kunne finde ud af hvor maden kom fra

Hun vejer nu 2525 g og er stadig 46 cm, efter hun på mystisk vis krympede 2 cm, mens vi var indlagt xD

Og lige et par billeder af vidunderet, der må siges at være lidt af en charmetrold
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hun er så deeeeeeeeeeejlig

Anmeld

27. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke med jeres fine lille pige! Vh stine

Anmeld

27. april 2012

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Hun er så deeeeeeeeeeejlig

Jaa <3 og det er ida også!!

Anmeld

27. april 2012

LouiseRH

StineW79 skriver:

Stort tillykke med jeres fine lille pige! Vh stine

Tusind tak

Anmeld

27. april 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med hende. hvor er hun fin.

Anmeld

27. april 2012

Mamalou

Hvor er hun smuk og rigtig baby lækker!

Tillykke

Anmeld

27. april 2012

LouiseRH

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke med hende. hvor er hun fin.

Tusind tak

Anmeld

27. april 2012

LouiseRH

Mamalou skriver:

Hvor er hun smuk og rigtig baby lækker!

Tillykke

Tak - ja hun er bare dejlig er hun

Anmeld

27. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseRH skriver:

Jaa <3 og det er ida også!!

Det ved jeg

Vi glemte at tage billede af forskellen!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.