Store stofbleer, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Hahahaha, hold da op! Det er bare Isabella pus der er lille

Neeeeeeej da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Annana89

Dem i babysam hvor der er 10 for et eller ndet er kun 70*70 ligesom dem fra Bilka!

Har selv været på jagt efter nogle større! På Tøjbamsen.dk kan du købe 80*80

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11737

Nogle der ved hvad mål em fra jysk har?

Anmeld

27. april 2012

Tulley

rikkeregnbue skriver:

Ja... Da SP var på besøg sidst, bad hun mig købe nogle større stofbleer til næste gang  

Men hvor dælen kan man købe større stofbleer henne? Har dem fra Bilka af, og dem synes jeg endda er store!

Og udover det.... Så GLÆDER jeg mig til i morgen! Lille pigen og mit værelse skal lige byttes rundt.

= Jeg skal starte forfra med indretning, woooooooop!

Jeg har købt mine i Babysam og det passer vidst meget godt med det jeg gav som de andre siger.

Og da Elvis var 4 mdr (som han var sidst SP var på besøg) kunne han sagtens være i dem. Og når hun kommer om ca en måned når han er 6 mdr så tror jeg også godt han kan være i dem..

Så jeg vil mene de er store nok.

Anmeld

27. april 2012

vitapigen

Du behøves altså ikke købe nogle større... For din SP kan bare gøre det på en anden måde...

Da min pige var ca. 6 ½ mdr bandt SP en snoet stofble under armene og så satte krogen i den. Min pige sad så op i luften mens jeg var parat til at gribe hende hvis hun skulle falde igennem stofbleen. Vægten går kun op til 12 kg, men det gik lige for hun vejede 11,9 kg

Håber det var til at forstå

Anmeld

27. april 2012

Kofoed.

Synes det lyder underligt. Anastasia på 7 måneder og 71 cm kan sagtens ligge i 70*70 stofbleer, fødderne sikker ure over, men det er jo reelt lige gyldigt.

Babysam har i hvert fald 80*80, om det er 8 for 100 eller hvordan kan jeg ikke huske.

Anmeld

27. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

vitapigen skriver:

Du behøves altså ikke købe nogle større... For din SP kan bare gøre det på en anden måde...

Da min pige var ca. 6 ½ mdr bandt SP en snoet stofble under armene og så satte krogen i den. Min pige sad så op i luften mens jeg var parat til at gribe hende hvis hun skulle falde igennem stofbleen. Vægten går kun op til 12 kg, men det gik lige for hun vejede 11,9 kg

Håber det var til at forstå

Det ville hun ikke gør endnu, det mente hun var for stort et sats. For tænk hvis jeg ikke greb  Så det synes jeg heller ikke jeg er helt tryg ved.

Anmeld

27. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kofoed. skriver:

Synes det lyder underligt. Anastasia på 7 måneder og 71 cm kan sagtens ligge i 70*70 stofbleer, fødderne sikker ure over, men det er jo reelt lige gyldigt.

Babysam har i hvert fald 80*80, om det er 8 for 100 eller hvordan kan jeg ikke huske.

Hm ja... Ida er kun 60 cm

Anmeld

27. april 2012

Kofoed.

Annana89 skriver:

Dem i babysam hvor der er 10 for et eller ndet er kun 70*70 ligesom dem fra Bilka!

Har selv været på jagt efter nogle større! På Tøjbamsen.dk kan du købe 80*80

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11737

Nogle der ved hvad mål em fra jysk har?

Pippi, som mærket babysam køre med, har 80*80, men mener kun der er 8 i pakken ligesom de farvede fra samme mærke.

Anmeld

27. april 2012

Nina Amelia

Føtes har 6 stk. store stofbleer for 55 kr. De er tyndere i det og ikke så bløde men vi bruger dem til puslehynden netop pga. deres størrelse. Fås i ensfarvede og med stjerner.

Anmeld

27. april 2012

Kofoed.

rikkeregnbue skriver:

Hm ja... Ida er kun 60 cm

De er lidt specielle nogle gange, hehe, bare den kan holde rundt om, som kan man altid sætte en nummer to stofble, som holder i krogen og stofbleen, hvis baby altså fylder hele bleen, mener det var det vi gode sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.