Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Hahahaha, hold da op! Det er bare Isabella pus der er lille
Hahahaha, hold da op! Det er bare Isabella pus der er lille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dem i babysam hvor der er 10 for et eller ndet er kun 70*70 ligesom dem fra Bilka!
Har selv været på jagt efter nogle større! På Tøjbamsen.dk kan du købe 80*80
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11737
Nogle der ved hvad mål em fra jysk har?
rikkeregnbue skriver: Ja... Da SP var på besøg sidst, bad hun mig købe nogle større stofbleer til næste gang Men hvor dælen kan man købe større stofbleer henne? Har dem fra Bilka af, og dem synes jeg endda er store! Og udover det.... Så GLÆDER jeg mig til i morgen! Lille pigen og mit værelse skal lige byttes rundt. = Jeg skal starte forfra med indretning, woooooooop!
Ja... Da SP var på besøg sidst, bad hun mig købe nogle større stofbleer til næste gang
Men hvor dælen kan man købe større stofbleer henne? Har dem fra Bilka af, og dem synes jeg endda er store!
Og udover det.... Så GLÆDER jeg mig til i morgen! Lille pigen og mit værelse skal lige byttes rundt.
= Jeg skal starte forfra med indretning, woooooooop!
Jeg har købt mine i Babysam og det passer vidst meget godt med det jeg gav som de andre siger.
Og da Elvis var 4 mdr (som han var sidst SP var på besøg) kunne han sagtens være i dem. Og når hun kommer om ca en måned når han er 6 mdr så tror jeg også godt han kan være i dem..
Så jeg vil mene de er store nok.
Du behøves altså ikke købe nogle større... For din SP kan bare gøre det på en anden måde...
Da min pige var ca. 6 ½ mdr bandt SP en snoet stofble under armene og så satte krogen i den. Min pige sad så op i luften mens jeg var parat til at gribe hende hvis hun skulle falde igennem stofbleen. Vægten går kun op til 12 kg, men det gik lige for hun vejede 11,9 kg
Håber det var til at forstå
vitapigen skriver: Du behøves altså ikke købe nogle større... For din SP kan bare gøre det på en anden måde... Da min pige var ca. 6 ½ mdr bandt SP en snoet stofble under armene og så satte krogen i den. Min pige sad så op i luften mens jeg var parat til at gribe hende hvis hun skulle falde igennem stofbleen. Vægten går kun op til 12 kg, men det gik lige for hun vejede 11,9 kg Håber det var til at forstå
Det ville hun ikke gør endnu, det mente hun var for stort et sats. For tænk hvis jeg ikke greb Så det synes jeg heller ikke jeg er helt tryg ved.
Kofoed. skriver: Synes det lyder underligt. Anastasia på 7 måneder og 71 cm kan sagtens ligge i 70*70 stofbleer, fødderne sikker ure over, men det er jo reelt lige gyldigt.Babysam har i hvert fald 80*80, om det er 8 for 100 eller hvordan kan jeg ikke huske.
Synes det lyder underligt. Anastasia på 7 måneder og 71 cm kan sagtens ligge i 70*70 stofbleer, fødderne sikker ure over, men det er jo reelt lige gyldigt.Babysam har i hvert fald 80*80, om det er 8 for 100 eller hvordan kan jeg ikke huske.
Hm ja... Ida er kun 60 cm
Annana89 skriver: Dem i babysam hvor der er 10 for et eller ndet er kun 70*70 ligesom dem fra Bilka! Har selv været på jagt efter nogle større! På Tøjbamsen.dk kan du købe 80*80 http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11737 Nogle der ved hvad mål em fra jysk har?
Føtes har 6 stk. store stofbleer for 55 kr. De er tyndere i det og ikke så bløde men vi bruger dem til puslehynden netop pga. deres størrelse. Fås i ensfarvede og med stjerner.
rikkeregnbue skriver: Hm ja... Ida er kun 60 cm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128