Graviditetsfotografering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Blirnokaldrigfru

Nærmer mig nu endelig en tydelig gravid form, og overvejer om jeg skulle få taget nogle prof fotos, selvom jeg hele tiden har sagt jeg ikke ville.. Så inden jeg beslutter mig, vil jeg lige høre.......

Har du fået taget fotos af di gravide mave, af en prof?

- I så fald, har du fortrudt eller været glad for billeder?

- Har det været med eller uden tøj? Sort/hvid eller med farver?

Hvis ikke - vil du så have taget, eller ikke? Og hvorfor ikke, hvis ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Dinna88

jeg skal UDEN tvivl have fotograferet min mave når jeg bliver gravid - dog klarer jeg det selv.

Men jeg vil dog sige at kliché billeder ikke siger mig noget. Dem alle får taget. Jeg skal ikke have taget dem man ser alle vegne. Jeg laver silhouet billeder, som det eneste, når jeg engang skal have unger

Anmeld

27. april 2012

OktoberMor

Jeg skal også helt sikkert ha taget billeder når jeg engang når de 30 uger tror jeg.. Så man rigtig kan se maven, altså jeg syntes det er utrolig flot.. Men jeg ved ikke om jeg vil ha taget et hvor jeg er fuldstændig nøgen? - for det ku da være fedt at ha et hængende på væggen, men hvor fedt er det når der kommer gæster på besøg.. Men jeg vil helt sikkert opsøge en prof til det også.. ;-) 

Dog vil jeg også gerne have en gips afstøbning af min mave + bryst.. ;-) og den må gerne hænge fremme.. 

Anmeld

27. april 2012

2babygirls

Frk P. skriver:

Nærmer mig nu endelig en tydelig gravid form, og overvejer om jeg skulle få taget nogle prof fotos, selvom jeg hele tiden har sagt jeg ikke ville.. Så inden jeg beslutter mig, vil jeg lige høre.......

Har du fået taget fotos af di gravide mave, af en prof?

- I så fald, har du fortrudt eller været glad for billeder?

- Har det været med eller uden tøj? Sort/hvid eller med farver?

Hvis ikke - vil du så have taget, eller ikke? Og hvorfor ikke, hvis ikke?

Vi fik taget ved photo care som har gratis fotograf tid en gang om ugen, så man ikke nødvendigvis skal købe resultatet.

Vi stodi undertøj og fik dem lavet i brun nuancer

Anmeld

28. april 2012

Sille86

Har fået taget af begge mine graviditeter, har en veninde som er amatør fotograf.. Du kan se mine billeder fra for nylig på min profil under albummer... Det er kun et lille udpluk af dem... Og jeg har dem i både sort hvid og farver.. Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.