Hjælp piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Anonym trådstarter

Okay det er et lidt underligt spørgsmål, derfor skriver jeg anonym. Opdagede i dag da jeg var i bad, at min højre skamlæbe er meget større end den anden. Det mærkes også som om der er 2 buler på den, finder et spejl, og kan se at de 2 buler er blå, og selve skamlæben er lidt øm. Nogen der har prøvet noget ligende og hva gør jeg lige. Jeg er forresten i 32 uge. Håber i kan hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Anonym trådstarter

Kan se jeg har skrevet under den forkerte kategori soRry. 

Anmeld

27. april 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Okay det er et lidt underligt spørgsmål, derfor skriver jeg anonym. Opdagede i dag da jeg var i bad, at min højre skamlæbe er meget større end den anden. Det mærkes også som om der er 2 buler på den, finder et spejl, og kan se at de 2 buler er blå, og selve skamlæben er lidt øm. Nogen der har prøvet noget ligende og hva gør jeg lige. Jeg er forresten i 32 uge. Håber i kan hjælpe. 

Ja det lyder som et par bylder du har reddet dig, muligvis kun blodbylder... Men ring til din læge og få ham til at se på det, med mindre de går væk hen over weekenden, hvilket min erfaring siger mig at de ikke gør...

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Ja det lyder som et par bylder du har reddet dig, muligvis kun blodbylder... Men ring til din læge og få ham til at se på det, med mindre de går væk hen over weekenden, hvilket min erfaring siger mig at de ikke gør...

Uha, føler bare når jeg står op at det tynger helt vildt dernede, rigtig ubehageligt. Kan da næsten ik vente til mandag  

Anmeld

27. april 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Uha, føler bare når jeg står op at det tynger helt vildt dernede, rigtig ubehageligt. Kan da næsten ik vente til mandag  

Det lyder lidt som sådan et par stykker du har fået dig... Jeg har haft en hel del af dem... Så jeg kender godt følelsen... Og tro mig de gør ondt, og jo større de bliver jo mere ondt gør de...

Anmeld

27. april 2012

Bullerfnis

Bare rolig, jeg havde præcis det samme under min graviditet. Det er åreknuder. De kan være ømme og grimme, men det gode er at de forsvinder efter du har født. Jeg blev også vildt forskrækket da jeg opdagede det hos mig, sådan noget ser ikke for kønt ud.

Man får dem fordi livmoderen trykker på blodårerne, og det kan altså give åreknuder. De fleste får åreknuder på benene, men nogle får dem på skamlæberne eller som hæmorider.

Så bare tag det helt roligt, det går (med al sansynlighed) væk igen efter du har født. Jeg fødte for en måned siden, og min åreknude er helt væk.

Prøv at lave venepumpeøvelser hver dag, det hjælper blodet med at strømme tilbage mod hjertet.

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

Tak hehe, men syntes godt nok det er lang tid at have de smerter i 2 mdr.... Især når jeg har en dreng på 3 år i forvejen  Puha,  må heller få ringet mandag. Og tusind tak for hjælpen piger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.