Min lille Bella hund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Nanastep

TbCp skriver:

Præcis... det kan man vist hverken byde baby eller hund

Held og lykke med det, hun ser rigtig dejlig ud!

nej lige præcis.
tak for det
er hun bestem også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

jydeinden

Nanastep skriver:

det var da trist.
det er en skøn race
der er Overhovdet intet ondt i deres øjne!

kan kun give dig ret..

på århus dyreinternat havde de den skønneste han hund en gang jeg var i praktik derude, og ikke nok med at det var en blanding, nej nej det var en blanding af to af de dejligste racer.. golden og labrador.. smelte smelte

Anmeld

27. april 2012

Kongmulle

Er hun flyttet?

Anmeld

27. april 2012

Nanastep

Kongmulle skriver:

Er hun flyttet?

nej hun er her endnu

Anmeld

27. april 2012

Nanastep

jydeinden skriver:

kan kun give dig ret..

på århus dyreinternat havde de den skønneste han hund en gang jeg var i praktik derude, og ikke nok med at det var en blanding, nej nej det var en blanding af to af de dejligste racer.. golden og labrador.. smelte smelte

lige præcis,
det er den skønneste Race
intet ondt i den race de er helt sikkert familie hunde!

Anmeld

27. april 2012

Kongmulle

Nanastep skriver:

nej hun er her endnu

Jeg ringer og spørger mine forældre. Det er i hvertfald det bedste hjem du kan ønske dig til hende

Anmeld

27. april 2012

Nanastep

Kongmulle skriver:

Jeg ringer og spørger mine forældre. Det er i hvertfald det bedste hjem du kan ønske dig til hende

Årh det ville da være skønt .
hvor er de fra?

Anmeld

27. april 2012

Kongmulle

Nanastep skriver:

Årh det ville da være skønt .
hvor er de fra?

De bor her mellem korsør og slagelse ligesom mig

Dejlig stor villa, stor lukket have. Har haft hund altid.

For en måned siden måtte de sige farvel til hende de havde haft i 8 år. Hun havde en hjertesygdom, så der var ikke mere at gøre.

Og nu er huset jo lidt tomt.

Anmeld

27. april 2012

Nanastep

Kongmulle skriver:

De bor her mellem korsør og slagelse ligesom mig

Dejlig stor villa, stor lukket have. Har haft hund altid.

For en måned siden måtte de sige farvel til hende de havde haft i 8 år. Hun havde en hjertesygdom, så der var ikke mere at gøre.

Og nu er huset jo lidt tomt.

Hvor skønt hvor skønt!
trist at de måtte af med den game hund. kan godt forstå dem.
mine forældre har lige mistet deres på 9år hun havde fået en knude i numsen og som blødte, også havede hun noget betændelse i hjernen. så dyrlægen sagde at det var slut nu også måtte de sige fravel til hende, hvor de troede hun skulle med hjem igen. så der er også meget meget stille. men de ville ikke have hund mere LIGE NU de skal lige ovenpå igen.

Bella er simpelhen den mest fantastiske hun virkelig altid glad og alligevel er hun vagthund om natten

Anmeld

27. april 2012

Hvem?

Nanastep skriver:

Hvor skønt hvor skønt!
trist at de måtte af med den game hund. kan godt forstå dem.
mine forældre har lige mistet deres på 9år hun havde fået en knude i numsen og som blødte, også havede hun noget betændelse i hjernen. så dyrlægen sagde at det var slut nu også måtte de sige fravel til hende, hvor de troede hun skulle med hjem igen. så der er også meget meget stille. men de ville ikke have hund mere LIGE NU de skal lige ovenpå igen.

Bella er simpelhen den mest fantastiske hun virkelig altid glad og alligevel er hun vagthund om natten

Ej, hvor er hun dejlig!!!

Men vores gamle tæve på 11 år er ikke sikker hun godtager hende, men hvis i ikke kan finde et hjem, så prik li til...

Vi bor på en kæmpe stor nedlagt landejendom, har haft hund hele livet, og opmærksomhed vil hun helt sikkert få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.