Har du også svært ved at vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Superråd

Hejsa :-)

Der er et hav a produkter og udbydere at vælge mellem når man skal skaffe sig en total pakke med babyudstyr. Heldigvis er der en nem måde at købe rigtig gode kvalitetsprodukter nemt og billigt.

www.gruppekøb.dk kan man købe en fuld babypakke. Pakken indeholder følgende udstyr:

Kombivogn, Tripp Trapp stol, Super Nova Babyalarm, bæresele, Gaia og Ko pusletaske, Angel Care blespand, Avent sutteflaske startsæt, Buddy badekar og badestol, dyne og babypude i organic cotton, dynebetræk, puslehynde og Lene Bjerre ammepude.

Hele pakken koster kun 9.909 kr. - du sparer 25 % og kan nøjes med at købe det hele samme sted.
Ingen stressede shoppingture!

De bedste hilsner
Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Mormilla

Fed pakke. Men der mangler en seng...

Anmeld

15. april 2009

Mette+Mathias

Hmm..bryder mig ikke om når folk kun opretter en profil for at reklamere for et eller andet, - er der ikke et salgsforum til den slags?

Jeg vil i hvert fald ikke købe noget derinde, - alene pga dig.

Anmeld

15. april 2009

Cris

Mette+Mathias skriver:

Hmm..bryder mig ikke om når folk kun opretter en profil for at reklamere for et eller andet, - er der ikke et salgsforum til den slags?

Jeg vil i hvert fald ikke købe noget derinde, - alene pga dig.

Enig

Jeg synes også, at man kan spare penge med at købe alt det der separat på tilbud. Sutteflasker kan købes, kun hvis man ikke vil/kan amme, ellers er der ikke brug for dem (eller måske kun én). Det er ikke altid nødvendig at bruge en pusletaske, nogle gange kan man bare bruge sine egne tasker (jeg har gjord det). Og alt andre fine mærke ting, kan også skaffes billigere uden mærke, hvis man vil eller har brug for at spare penge.

Jeg synes, at man sælger for mange ting til 1.gang mødre for de glæder sig til babien og ikke rigtigt ved endu, hvad de skal bruge. I udnyter det.

Anmeld

15. april 2009

Honningblomst

At skabe et behov der faktisk ikke findes...halvdelen er unødvendigt.
nej, køb det hver for sig, arv, køb brugt...og find ud af behovet når barnet er de

Anmeld

15. april 2009

Loggidut

Eva skriver:

At skabe et behov der faktisk ikke findes...halvdelen er unødvendigt.
nej, køb det hver for sig, arv, køb brugt...og find ud af behovet når barnet er de

Helt enig!

noget andet er, at nu må den her side sgu godt nok være ved at være populær når de her dukker op af og til, så jeg håber henrik ser det som et tegn på at de der ude i verdenen er ved at få øje på ham!

men det kunne dog være fedt om de kunne smide en reklame af baby.dk på deres hjemmeside, før de klistrede ting op herinde!

Anmeld

15. april 2009

Diana...

Cris skriver:

Enig

Jeg synes også, at man kan spare penge med at købe alt det der separat på tilbud. Sutteflasker kan købes, kun hvis man ikke vil/kan amme, ellers er der ikke brug for dem (eller måske kun én). Det er ikke altid nødvendig at bruge en pusletaske, nogle gange kan man bare bruge sine egne tasker (jeg har gjord det). Og alt andre fine mærke ting, kan også skaffes billigere uden mærke, hvis man vil eller har brug for at spare penge.

Jeg synes, at man sælger for mange ting til 1.gang mødre for de glæder sig til babien og ikke rigtigt ved endu, hvad de skal bruge. I udnyter det.

MEGET enig.

Anmeld

15. april 2009

Rasmine

Synes I virkelig det er så slemt?
Jeg synes da det er nogle gode produkter.
(kan dog ikke se hvad det er for en barnevogn)

Vi ved jo ikke om vedkommende har aftalt det med Henrik?
-Det burde man jo først gøre ellers.

Anmeld

15. april 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Synes I virkelig det er så slemt?
Jeg synes da det er nogle gode produkter.
(kan dog ikke se hvad det er for en barnevogn)

Vi ved jo ikke om vedkommende har aftalt det med Henrik?
-Det burde man jo først gøre ellers.

Må give dig ret endnu engang.. Jeg synes da kun det er flaskestart-sættet der er unødvendig (for nogen) men resten har man vel brug for..

Anmeld

15. april 2009

Mikkelmusen

Altså jeg vil slet ikke udtale mig om det er upassende at oprette sådanne profiler

Men til gengæld vil jeg kommentere babypakken. Der er blandt andet en Blespand fra AngelCare med i. Til en værdi af 349,95... Det er penge ud af vinduet. Den kan man få gratis sammen med andre småting i babysam når man er gravid.

Og jeg er sikker på der også er andre ting man evt kan få i barselgave eller brugt. Og der er da også nogle ting der er helt unødvendige i mine øjne. Blandt andet det flaskesæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.