Spotify

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Clisolka

Strawberry skriver:

Ja det er luksus. Jeg kan slet ikke undvære spotify nu . Ja det er rigtig træls..ellers ville jeg også meget gerne have spotify på mobilen, når man ikke er hjemme

Ja Spotify er en god ting på pc'en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

.....

Babymor2010 skriver:

Ja Spotify er en god ting på pc'en 

Ja, det er blevet min bedste ven

Anmeld

28. april 2012

Clisolka

Strawberry skriver:

Ja, det er blevet min bedste ven

Også min - og pyt med reklamerne når det er gratis 

Anmeld

28. april 2012

.....

Babymor2010 skriver:

Også min - og pyt med reklamerne når det er gratis 

Ja det overlever man nok, når man nu kan lave playlister og alt muligt andet

Anmeld

29. april 2012

B&J

Strawberry skriver:

Ja det er luksus. Jeg kan slet ikke undvære spotify nu . Ja det er rigtig træls..ellers ville jeg også meget gerne have spotify på mobilen, når man ikke er hjemme

Ja nemlig det er også det jeg ville eller når jeg er oppe og træne

Anmeld

29. april 2012

Meliora

B&J skriver:

Godaften alle sammen

jeg har indstilleret spotify på min mobil men efter jeg har hørt nummer der på ja så nu forlanger den jeg skal via min computer og mobil så de arbejder sammen så skal jeg købe nummerne???

er der andre der har prøvet de skal købe nummerne på mobilen før de kan høre musikken??

på forhånd tak

Hvis du har premium kan du sagtens høre og downloade til mobilen. Det koster sølle 99 kr. om måneden og så kan du til gengæld høre ALT musik i verden, lige når du vil. Og den synkronniserer automatisk, plus at du kan downloade playlisterne til telefonen, så du ikke bruger 3g trafik når du hører musik på farten:-) DET er smart! OG billigt:-)

Anmeld

29. april 2012

B&J

FruRafn skriver:

Hvis du har premium kan du sagtens høre og downloade til mobilen. Det koster sølle 99 kr. om måneden og så kan du til gengæld høre ALT musik i verden, lige når du vil. Og den synkronniserer automatisk, plus at du kan downloade playlisterne til telefonen, så du ikke bruger 3g trafik når du hører musik på farten:-) DET er smart! OG billigt:-)

ja det er godt nok lige før jeg over vejer det for savner musikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.