har været en tur på sygehuset idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Kruse90

Hej skønne piger.

Jeg har i formiddags været en tur på sygehuset, da jeg blev min kløe blev værre og værre. Det er uuholdeligt.
De ville så se mig, så jeg kunne få taget nogle blodprøver for at tjekke om min lever var påvirket.
Heldigvis var dette ikke tilfældet. Mandag får jeg svar på om galde-et eller andet var påvirket, men det er sjældent når leveren ikke er påvirket.
Har jeg købt nogle piller jeg skulle prøve og noget spray jeg skulle putte på huden for at se om det hjalp.
Bliver det ved kan det være de vil sætte mig igang, men det er kun tiden og min tålmodighed der vil vise det

Derudover fik jeg en gynækologisk undersøgelse, som viste at min livmoderhals var udslettet og at jeg var en cm åben. Hun kunne mærke lillepigens hoved. Så det er skønt at hun står godt dybt i bækkenet og egentlig er ved at være parat.

Min egen jordemoder vurderede hende jo til 3400g i onsdag, men hende jordemoderen på barselsgangen sagde aaaarh, noget større, nærmere 3600-3700g Så jeg syntes godt hun kan tage at kigge ud nu

Kryds lige fingre for at jeg føder liiiige om lidt

Kram Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Koen.

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger.

Jeg har i formiddags været en tur på sygehuset, da jeg blev min kløe blev værre og værre. Det er uuholdeligt.
De ville så se mig, så jeg kunne få taget nogle blodprøver for at tjekke om min lever var påvirket.
Heldigvis var dette ikke tilfældet. Mandag får jeg svar på om galde-et eller andet var påvirket, men det er sjældent når leveren ikke er påvirket.
Har jeg købt nogle piller jeg skulle prøve og noget spray jeg skulle putte på huden for at se om det hjalp.
Bliver det ved kan det være de vil sætte mig igang, men det er kun tiden og min tålmodighed der vil vise det

Derudover fik jeg en gynækologisk undersøgelse, som viste at min livmoderhals var udslettet og at jeg var en cm åben. Hun kunne mærke lillepigens hoved. Så det er skønt at hun står godt dybt i bækkenet og egentlig er ved at være parat.

Min egen jordemoder vurderede hende jo til 3400g i onsdag, men hende jordemoderen på barselsgangen sagde aaaarh, noget større, nærmere 3600-3700g Så jeg syntes godt hun kan tage at kigge ud nu

Kryds lige fingre for at jeg føder liiiige om lidt

Kram Carina

Godt at leveren ikke var påvirket, men ved bare hvor forfærdelig den kløe er havde det med Lærke! Håber snart Filucca forlader sin skønne bolig så det kan holde op

Anmeld

27. april 2012

Kruse90

tanja. skriver:

Godt at leveren ikke var påvirket, men ved bare hvor forfærdelig den kløe er havde det med Lærke! Håber snart Filucca forlader sin skønne bolig så det kan holde op

Ja det er så ulideligt
Er nogle gange så irriteret at tårere bare triller. Så gider jeg virkelig ikke mere.

Håber jeg også at hun snart gør

Anmeld

27. april 2012

MariaJ

Træls med kløen, men det lyder da virkelig som om det er lige op over nu.  for at hun snart finder vejen ud.

Anmeld

27. april 2012

Kruse90

MariaJ skriver:

Træls med kløen, men det lyder da virkelig som om det er lige op over nu.  for at hun snart finder vejen ud.

Tusind tak
Det håber vi også

Anmeld

27. april 2012

Koen.

Kruse90 skriver:

Ja det er så ulideligt
Er nogle gange så irriteret at tårere bare triller. Så gider jeg virkelig ikke mere.

Håber jeg også at hun snart gør

Din stakkel jeg havde til sidst kløet så der var små sår på mave og arme

Men en cm åben, så går der nok nok ikke længe inden hun kommer

Anmeld

27. april 2012

Kruse90

tanja. skriver:

Din stakkel jeg havde til sidst kløet så der var små sår på mave og arme

Men en cm åben, så går der nok nok ikke længe inden hun kommer

Det er altså også bare så fustrerende når det bare klør og klør og man ikke kan gøre en dyt

Det håber jeg i hvertfald ikke at der gør, og da heller ikke med den fine størrelse hun evt. har nu

Anmeld

28. april 2012

Majbrit

Aj, det kan jo være lige om lidt, men din termin er også her i starten af måneden kan jeg se under gruppens medlemmer, så for at hun er på vej ud for at hilse på hele verden

Det lyder bare så frustrerende med din kløe!! Jeg havde en meget lille kløe i midten af graviditeten, og det var bare SÅ irriterende, jeg kunne også tit blive så ked af det at jeg ikke kunne andet end græde af frustration - så kan slet ikke forestille mig hvor træls det må være for dig nu! Er helt spændt på jeres vegne over hvornår det bliver, jeg har selv lige 4 uger endnu..

Anmeld

28. april 2012

Monis

Øv øv for dig. Godt du i det mindste ved, at der ikke er lang tid tilbage nu!

Vildt at du allerede er en cm åben - så er der kun 9 cm tilbage

Det kan jo ske, når som helst det skal være.

Krydser fingre for at kløe bliver bedre ELLER du føder snart

Hilsen Monica.

Anmeld

28. april 2012

Kruse90

Majbrit skriver:

Aj, det kan jo være lige om lidt, men din termin er også her i starten af måneden kan jeg se under gruppens medlemmer, så for at hun er på vej ud for at hilse på hele verden

Det lyder bare så frustrerende med din kløe!! Jeg havde en meget lille kløe i midten af graviditeten, og det var bare SÅ irriterende, jeg kunne også tit blive så ked af det at jeg ikke kunne andet end græde af frustration - så kan slet ikke forestille mig hvor træls det må være for dig nu! Er helt spændt på jeres vegne over hvornår det bliver, jeg har selv lige 4 uger endnu..

ja den er nemlig lige her om lidt
Så jeg håber snart at der sker noget.
Ellers vi ljeg forhører mig om igangsættelse hvis den dumme kløe bliver ved.

Det er nemlig bare så fustrerende ØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.