Hvornår synker maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

pemiro

MissTas skriver:

min sank også der omkring og så sank den for ALVOR, virkelig meget omkring 3 uger før termin.. det er ikke nødvendigvis tegn på snarlig fødsel.. jeg gik helt til termin..

Okay godt nok at høre.. Vil helst ikke føde før det er tilladt tidligst der i uge 37+

Tusind tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

pemiro

4xGreve skriver:

I min første graviditet nåede den det aldrig - fødte 26+1

Men i min 2 graviditet Uh der gjorde den det tidligt tror det var omkring uge 32-33 og jeg fødte 39+0 

Kan fornemme det heldigvis ikke har noget med hvornår man føder at gøre.. Så det er jo perfekt

Anmeld

27. april 2012

LR85

min sank aldrig i min første graviditet og fik ham ud 39+5.

er spændt på om den gør det denne gang, men tvivler nu lidt på det.

Drengen har hoved nedad, men ligger højt oppe stadig

-Louise 35+0

Anmeld

27. april 2012

4xGreve

pemiro skriver:

Kan fornemme det heldigvis ikke har noget med hvornår man føder at gøre.. Så det er jo perfekt

Ihvertfald ikke ved mig, min jordmoder sagde at det var fordi hans hoved sad fast og fordi han var sunkede så dybt! Men han havde lagt rigtig siden uge 28 ca. 

Anmeld

27. april 2012

JH12

Min mave begyndte at synke mellem uge 37 og 38 ..

Anmeld

27. april 2012

2babygirls

pemiro skriver:

Uh ja det bliver skønt når den synker SÅ meget hehe

Ja så er guldet jo pludselig i armene

Min mave har heller aldrig siddet lavet. Den var "spids" fra start til slut.

Anmeld

27. april 2012

MortilCilas

Min mave sank lidt inden jul, og sank helt  bund nytårs dag. Min mave hang og alligevel var den helt oppe under brysterne. Jeg havde termin 4 januar'11 og fødte 10 dage over tid

Anmeld

27. april 2012

lycly

Min sank aldrig og jeg fødte lige på terminen

Anmeld

27. april 2012

l.kjoeller

pemiro skriver:

Som overskriften siger, hvornår synker maven så? Eller hvornår begyndte den at synke hos jer?

Er det tegn på en fødsel lige om "hjørnet" eller er det bare bebs der dykker ned og gør sig klar? 

Hav en rigtig go weekend derude

Min sank uge 36 og dykkede yderligere af flere omgange. har ikke født endnu (39+4) men 1 hinde er sprunget, så håber snart den anden også gør så vandet går helt

Anmeld

28. april 2012

MissTas

pemiro skriver:

Okay godt nok at høre.. Vil helst ikke føde før det er tilladt tidligst der i uge 37+

Tusind tak for svar

at maven synker viser bare at baby dykker længere ned i bækkenet og gør så klar til den kommende fødsel, men det er slet ikke tegn på for tidlig fødsel, så bare rolig

held og lykke når du når så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.